کد خبر: ۷۰۸۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
افت ۱۵ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات امروز

بورس یک‌دست قرمز شد

شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه) ۱۵ هزار و ۵۹۱ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۱۵۱ هزار واحد رسید.
بورس یک‌دست قرمز شد
آفتاب‌‌نیوز :

برپایه معاملات امروز بیش از چهار میلیارد و ۷۳۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۳ هزار و ۵۲۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با یک هزار و ۲۰۷ واحد کاهش به ۴۲۰ هزار و ۸۱۱ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۷۸۴ واحد افت به ۲۷۳ هزار و ۴۶۸ واحد رسیدند.

شاخص بازار اول ۱۳ هزار و ۲۶۲ واحد و شاخص بازار دوم ۲۵ هزار و ۱۴۱ واحد کاهش داشتند.

علاوه بر این در بین همه نمادها، نماد پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) با ۲۲ واحد، سیمان داراب (ساراب) با ۱۸ واحد، فرآوری معدنی اپال کانی پارس (اپال) با ۱۴ واحد، نورد آلومینیوم (فنوال) با ۶ واحد، سرمایه گذاری اعتبار ایرانیان (واعتبار) با پنج واحد و بیمه ما (ما) با چهار واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک هزار و ۸۲۶ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک هزار و ۷۲۰ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک هزار و ۶۴۸ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با یک هزار و ۹۹ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۷۰۶ واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۶۱۰ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۵۶۹ واحد، فولاد خوزستان (فخوز) با ۵۱۱ واحد و شرکت سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۴۶۷ واحد تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، امروز نماد فرآوری معدنی اپال کانی پارس (اپال)، بانک پاسارگاد (وپاسار)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، بانک تجارت (وتجارت)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، بانک صادرات ایران (وبصادر) و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) در گروه نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه بانک ها هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۱۸۸ هزار برگه سهم به ارزش پنج هزار و ۸۸ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

امروز شاخص فرابورس نیز بیش از ۱۳۸ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۷ هزار و ۲۲۷ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار ۶۵۰ میلیون و ۸۹۰ هزار برگه سهم به ارزش ۳۶ هزار و ۲۱ میلیارد ریال دادوستد شد.

امروز تنها نماد تولید نیروی برق دماوند (دماوند) تاثیر مثبت بر شاخص این بازار داشت و در مقابل بیمه پاسارگاد (بپاس)، پتروشیمی مارون (مارون)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، سهامی ذوب‌آهن اصفهان (ذوب)، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا) و پتروشیمی زاگرس (زاگرس) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
8
فکر کنم سران قوا جلسه برای نابودی بورس گرفته بودن نه حمایت از اون
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
3
علی به برکت الله
ناشناس
|
Turkey
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
4
یادمون نره قرار نیست مردم یه نفس راحت بکشند !!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین