کد خبر: ۷۰۸۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

تست رقیب کلاب هاوس در فیس بوک آغاز شد

فیس بوک در راستای توسعه خدمات صوتی این شرکت که شامل میزبانی پادکست و ابزارهای تولید محتوا خواهد بود، نخستین تست محصول Live Audio Rooms خود را در تایوان آغاز می کند.
تست رقیب کلاب هاوس در فیس بوک آغاز شد
آفتاب‌‌نیوز :

این غول شبکه اجتماعی در آوریل مجموعه به روزرسانی هایی را برای خدمات صوتی خود اعلام کرد که Live Audio Rooms بخش اصلی آنها بود. این محصول مشابه اپلیکیشن شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس است که به کاربران امکان می دهد به مکالمات صوتی بپردازند. فیس بوک قصد دارد این خدمات آزمایشی را به مرور گسترش دهد و این سرویس نهایتا در اپلیکیشنهای فیس بوک و مسنجر موجود خواهد شد. تایوان یکی از پرجنب و جوش ترین بازارهای فیس بوک است که در آنجا شخصیتهای معروف و سیاستمداران مدام در حال طرح مسائل مهم و تعامل آزادانه با مخاطبانشان هستند.

فیس بوک در ابتدا تست این محصول را به شماری چهره های عمومی محدود خواهد کرد و همزمان در حال برنامه ریزی برای آوردن Live Audio Rooms به گروههای فیس بوک است. این شرکت در حال یکپاره کردن قابلیت Stars در محصول چت صوتی خود است تا علاقمندان برای حمایت از افراد مورد علاقه خود توکن بخرند.

فیس بوک در گذشته هم به سرعت محصولات مشابه رقیبانش را عرضه کرده که استوری اینستاگرام به سبک اسنپ تا ریلز مشابه تیک تاک را دربرمی گیرد و اکنون نوبت به کپی برداری از کلاب هاوس رسیده که در دوران پاندمی کووید ۱۹ که مردم در پی لغو برگزاری رویدادها و همایشهای مهم به دنبال پلتفرمهای اجتماعی آنلاین جدیدی بودند، محبوبیت کم سابقه ای پیدا کرده است. قالب غیررسمی و ضبط نشده کلاب هاوس بسیاری را جذب کرده و حضور چهره های مطرحی مانند ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در اتاقهای کلاب هاوس، محبوبیتش را دو چندان کرد. کلاب هاوس که به مدت یک سال است برای کاربران iOS موجود بوده است، اکنون نسخه آزمایشی اپلیکیشن اندروید را عرضه کرده است.

پادکستها بخش جدید مهم دیگری در اپلیکیشن فیس بوک هستند. این شبکه اجتماعی با توجه به رشد محبوبیت صفحات فیس بوک برای پادکستهای معروف، در حال یکپارچه کردن پخش مستقیم پادکستها در اپلیکیشن خود است. این اپلیکیشن شبکه اجتماعی برنامه های جدید را بر مبنای علایق کاربران به آنها نمایش می دهد و آنها می توانند اظهارنظر خود را ثبت کرده و پادکستها را به کاربران دیگر توصیه کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، قابلیت دیگری که به اپلیکیشن فیس بوک اضافه می شود، Soundbites نام دارد که کلیپهای کوتاهی صوتی قابل اشتراک گذاری برای لطیفه، داستان کوتاه و موضوعات دیگر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین