کد خبر: ۷۱۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۲:۱۰

روزانه 650 هزار تماس موفق در شبكه‌‌‌ هوشمند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گفته‌‌ رییس اداره‌‌ پشتیبانی فنی سوییچ شركت مخابرات استان تهران، بیش‌ترین تقاضا و حجم استفاده و نیز بالاترین سهم درآمدی در بین سرویس‌های هشت‌گانه‌‌ شبكه‌‌ هوشمند، به سرویس مشاوره‌‌ تلفنی مربوط است. 

محمدابراهیم محسنی‌نسب، ارایه‌‌ سرویس مشاوره‌‌ تلفنی را به دو صورت مشاوره‌های حقیقی و حقوقی و نیز مشاوره برای شركت‌های ISP عنوان كرد و افزود: هزینه‌‌ مشتركان برای استفاده از این خدمات در اولین دوره‌ صدور قبض تلفن، لحاظ می‌شود.

وی با وجود رایگان بودن ارایه‌‌ سرویس صندوق پیام صوتی، استقبال از این سرویس را كم خواند و گفت: از آنجا كه كل ظرفیت موجود بین مشتركان تقسیم می‌شود، بنابراین برای هر مشترك 10 پیام 45 ثانیه‌‌‌‌ای پیش‌بینی شده است، اما با وجود رایگان بودن این سرویس به دلیل وجود دستگاه‌های تلفن مجهز به سیستم پیغام‌گیر، با استقبال كمی روبه‌رو شده است. 

محسنی‌نسب درخصوص سرویس شبكه‌‌ خصوصی مجازی كه به متقاضیان ارایه نشده است، تصریح كرد: با توجه به نامبرینگ پیچیده و طولانی با پیش‌بینی اینكه این سرویس مورد استقبال قرار نمی‌گیرد، آن را برای خدمات‌رسانی، واگذار نكردیم.

وی همچنین سرویس شماره‌‌ فراگیر را سرویس مناسبی برای سازمان‌ها و موسساتی خواند كه چند شعبه به طور پراكنده در سطح شهر دارند و افزود: این سرویس با یك شماره فراگیر، تمامی این دفاتر را یكپارچه می‌كند، به طوری كه شبكه هوشمند، تماس گیرندگان را رهیابی كرده و به نزدیك‌ترین شعبه وصل می‌كند. 

این مقام مسوول در شركت مخابرات استان تهران، ضمن بیان اینكه تعداد تماس‌ها در طول روز با شبكه هوشمند برای بهره‌گیری از سرویس‌ها حدود 650 هزار تماس و بیش‌ترین تعداد آن‌ها مربوط به سرویس‌ مشاوره است، گفت: با توجه به محدودیت سخت‌افزاری و ارتباطات بین مراكز، درصد بالایی از ارتباطات شبكه هوشمند راهیابی می‌شود و با توجه به نوع سرویس‌ها تا به حال مشكل برقراری ارتباط نداشته‌ایم و موفق شده‌ایم درصد بالایی از مشتركان را رهیابی كنیم. 

محسنی‌نسب با اعلام اطمینان از اینكه كیفیت در شبكه هوشمند پایین نخواهد آمد گفت: با توجه به اینكه شبكه هوشمند كشوری كار خود را با سرویس كارت اعتباری آغاز كرده است، باید با ارتقای كیفیت سرویس دهی، مشتركان تهرانی را به استفاده از امكانات شبكه‌‌ هوشمند استان تهران ترغیب و تشویق كنیم و این رقابت عاملی می‌شود برای اینكه شركت مخابرات استان تهران خود را تنها نبیند، چرا كه تنها بودن انحصار و كاهش كیفیت را به همراه دارد. 

وی خاطر نشان كرد: افزایش كیفیت با تغییراتی درخصوص عوامل فنی، سخت‌افزارها و نوع ارتباطات درون سازمانی ایجاد خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین