کد خبر: ۷۱۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

پزشک قلابی در یزد دستگیر شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت یزد، از دستگیری پزشک قلابی و پلمب واحد درمانی غیرمجاز "ماساژ درمانی" در این استان خبر داد.
پزشک قلابی در یزد دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا زارع ارنانی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر و اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر این‌که فردی با معرفی خود به عنوان پزشک از مردم کلاهبرداری کرده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس بیانگر این بود که متهم با داشتن مدرک تحصیلی زیر دیپلم و با تاسیس واحد درمانی اقدام به درمان دیسک کمر، ارتروز، زخم بستر و کرونا به وسیله ماساژ درمانی بدون مجوز پزشکی کرده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان یزد گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله با هماهنگی قضائی ماموران پلیس به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی به محل مورد نظر اعزام و پزشک قلابی را دستگیر و مرکز غیرمجاز وی را پلمب کردند.

سرهنگ زارع با بیان این‌که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: شهروندان برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین