کد خبر: ۷۱۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

پزشک قلابی در یزد دستگیر شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت یزد، از دستگیری پزشک قلابی و پلمب واحد درمانی غیرمجاز "ماساژ درمانی" در این استان خبر داد.
پزشک قلابی در یزد دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا زارع ارنانی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر و اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر این‌که فردی با معرفی خود به عنوان پزشک از مردم کلاهبرداری کرده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس بیانگر این بود که متهم با داشتن مدرک تحصیلی زیر دیپلم و با تاسیس واحد درمانی اقدام به درمان دیسک کمر، ارتروز، زخم بستر و کرونا به وسیله ماساژ درمانی بدون مجوز پزشکی کرده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان یزد گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله با هماهنگی قضائی ماموران پلیس به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی به محل مورد نظر اعزام و پزشک قلابی را دستگیر و مرکز غیرمجاز وی را پلمب کردند.

سرهنگ زارع با بیان این‌که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: شهروندان برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین