کد خبر: ۷۱۲۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان زنجان:

احتمال انصراف رضایی به نفع رئیسی چقدر است؟

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: انصراف این کاندیدای ریاست‌جمهوری به نفع رئیسی صفر است.
احتمال انصراف رضایی به نفع رئیسی چقدر است؟
آفتاب‌‌نیوز :

اکبر عباسی پیش از ظهر امروز (۱۸ خردادماه) در نشست خبری با بیان اینکه محسن رضایی جزو کاندیداهایی است که برنامه کامل و جامعی را در طول یک سال گذشته برای حضور در انتخابات تدوین کرده است، افزود: تدوین و اتخاذ چنین برنامه‌ای بیانگر نگاه مدبرانه برای اداره امور است، به همین خاطر وجود شائبه‌ای چون انصراف محسن رضایی به نفع رئیسی در حد صفر بوده و قدرت‌مندانه تا پایان انتخابات حضور خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خصوص انتخابات، حضور حداکثری مردم در این صحنه سیاسی است، تصریح کرد: تاثیر حضور پرشور و بصیرت‌مند مردم در انتخابات – در چنین شرایطی – بسیار مهم و حیاتی بوده و مهم‌تر از آن، اصلح‌گزینی و اصلح‌یابی از سوی مردم در روز رأی‌گیری است؛ چرا که انتخاب امروز مردم می‌تواند تاثیر به‌سزایی در سرنوشت آن‌ها داشته باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه شرایط موجود نتیجه اقدامات گذشته است و باید برای بهبود وضعیت در انتخابات تصمیم درست را اتخاذ کرد، ادامه داد: بدون شک حضور پرشور و قاطع در انتخابات، حاکی از بلوغ سیاسی مردم بوده و مهم‌تر از همه اینکه افراد با حضور خود نشان می‌دهند که نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی بعد از گذشت بیش از چهار دهه بی‌تفاوت نیستند.

وی با تاکید بر اینکه دنیا نظاره‌گر انتخابات پیش رو خواهند بود تا بار دیگر هوشمندی و اعتقاد به سرنوشت خود را از سوی مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی مشاهده کنند، اظهار کرد: معتقدیم ملت ایران یک بار دیگر در این انتخابات نیز شگفتی‌آفرین خواهند بود و بعد از ۲۸ خردادماه امسال، برگ زرین دیگری در دفتر پربار انقلاب اسلامی ایران افزوده شده و دشمنان نظام بار دیگر مایوس خواهند شد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان زنجان با بیان اینکه اساس عرصه‌ای چون انتخابات، رقابت بوده و امروز فرصتی برای کاندیداها فراهم شده است تا گفتمان‌ها و برنامه‌های خود را به مردم ارائه داده و مردم نیز این فرصت را خواهند داشت تا از بین برنامه‌های ارائه شده، انتخاب اصلح را انجام دهند، بیان کرد: فضای انتخابات در ایران، ضدرانت‌خواری و ضدانفعال است، به همین خاطر باید با انتخاب آگاهانه این فضا را حفظ کنیم.

وی با یادآوری اینکه کاندیدای اصلح، کاندیدایی است که کارنامه داشته و کارنامه نیز تضمین‌کننده میزان موفقیت فرد در گذشته بوده و بی‌تردید بدون داشتن برنامه نمی‌توان کشور را اداره کرد، یادآور شد: مردم از وضعیت موجود رضایت ندارند، به همین خاطر خواستار به روی کار آمدن رئیس‌جمهوری هستند که اهل «اقدام و تحول» باشد، این در حالی است که در گذشته بسیاری از کاندیداها قول‌هایی داده‌اند که بعد از انتخابات عملی نشده است.

عباسی با تاکید بر اینکه هر دولتی که بر روی کار بیاید، باید تولید قدرت کرده و بدون شک از حمایت مردم و احزاب نیز برخوردار خواهد بود، عنوان کرد: معتقدیم دولت آینده باید استمرار کار جهادی و مهم‌تر از آن انعطاف‌پذیر باشد، در غیر این صورت در جا خواهد زد. علاوه بر این دولت آینده باید کارها را به صورت کارشناسی انجام داده و تصویرسازی مطلوبی به سمت و سوی کار جهادی داشته باشد.

وی در خصوص اهم برنامه‌های محسن رضایی، گفت: تخصیص ۳۰ درصد سهام شرکت نفت ایران به مردم، افزایش یارانه‌ها به مبلغ ۵۰ هزار تومان از محل صرفه‌جویی و چابک‌سازی دولت، مهار تورم با برنامه‌ریزی عملی، برقراری ارتباط همه روستاها با دولت به وسیله سامانه «مردم‌یار»، حضور همه قومیت‌ها و جناح‌های سیاسی و سهم داشتن در تصمیم‌های کلان کشور، نجات صنعت خودرو از دست مافیا، اهتمام به ظرفیت جوانان در بخش‌های مختلف و ... از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

این فعال سیاسی از برگزاری تجمع حامیان محسن رضایی در روز ۲۵ خردادماه امسال در زنجان خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
1
0
برنده شدن رضایی ان شاالله درسال 1404 .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین