کد خبر: ۷۱۴۲۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

۳۰ درصد مردم کرمان تاکنون رأی دادند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا ساعت 17 امروز 600 هزار نفر در استان کرمان یعنی حدود 30 درصد واجدان شرایط رای در استان با حضور در شعب اخذ رای تعرفه انتخابات را دریافت کردند.
۳۰ درصد مردم کرمان تاکنون رأی دادند
آفتاب‌‌نیوز :

عباس تقی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تا ساعت 17 امروز 600 هزار نفر در استان کرمان یعنی حدود 30 درصد واجدان شرایط رای در استان با حضور در شعب اخذ رای تعرفه انتخابات را دریافت کردند.

وی بیان داشت: براساس آمارها، شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، سیرجان و جیرفت بیشترین تعداد تعرفه مصرفه شده را داشتند و با توجه به برخی گفته‌ها مبنی بر کمبود تعرفه‌های انتخاباتی، هیچ کمبودی در شعب اخذ رای وجود ندارد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: قبل از انتخابات در هر شهرستان براساس تعداد واجدان شرایط نسبت به توزیع تعرفه بیش از این تعداد اقدام شده است.

وی از انتخاب شهرستان‌هایی به عنوان معین در بین 23 شهرستان استان کرمان نام برد و افزود: تعرفه‌های انتخابات علاوه بر تعداد مورد نیاز نگهداری می‌شود و به محض اعلام نیاز شعب اخذ رای از طریق فرمانداری‌ها در اختیار شعب قرار گیرد.

تقی‌زاده بیان کرد: میزان تعرفه مصرفی در هر شعبه از طریق سامانه انتخابات در فرمانداری‌ها، استانداری و وزارت کشور، لحظه‌ای رصد می‌شود و در صورتی شعبه‌ای تعداد تعرفه‌های مصرفی رو به پایان باشد، حتی از طریق وزارت کشور جهت تامین تعرفه آن شعبه پیگیری می‌شود.

وی گفت: همچنین به محض دریافت تعرفه در شعبه‌های اخذ رای، تعداد تعرفه‌های دریافتی روی سامانه ثبت می‌شود و تاکنون در هیچ شعبه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نشدیم و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که تا آخرین لحظه، شعب فعال بوده و نسبت به اخذ رای اقدام کنند.

تقی‌ز‌اده خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما در ساعات عصر، روند حضور مردم در حال افزایش است.

وی ابراز داشت: 98 شعبه اخذ رای در استان کرمان در نقاط صعب‌العبور قرار دارند که با تامین خودروهای کمک‌دار، رای‌گیری در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین