کد خبر: ۷۱۴۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

بیانیه ستاد حامیان رئیسی: زمان انتخابات تا ساعت ۲ بامداد تمدید شود

یکی از ستادهای مردمی حامیان سید ابراهیم رئیسی دربیانیه‌ای بر لزوم تمدید زمان انتخابات تا ساعت ۲ بامداد برای جبران کم کاری در رای گیری صبح جمعه تاکید کردند.
بیانیه ستاد حامیان رئیسی: زمان انتخابات تا ساعت ۲ بامداد تمدید شود
آفتاب‌‌نیوز :

در متن بیانیه یکی از ستادهای مردمی حامیان سید ابراهیم رئیسی آمده است: اختلال سیستم رای گیری در بسیاری از صندوق های رای در ساعات ابتدایی صبح امروز، موجب شد تا تعداد قابل توجهی از رای دهندگان، ساعات دیگری را برای شرکت در انتخابات در نظر بگیرند.

با خنک شدن هوا و آغاز موج دوم حضور مردم در شعب اخذ رای، ازدحام و صف‌های طولانی ایجاد شده است. این اتفاق در کنار زمان‌بر بودن اخذ رای الکترونیکی شوراها در برخی شعب می‌تواند باعث از دست رفتن تعداد زیادی از رای‌هایی شود که در ساعات ابتدایی صبح از رای دادن منصرف شده‌ بودند و عصر را برای حضور در صندوق رای انتخاب کردند.

پیش از این نیز سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرده بود که تا ساعت ۱۲ شب می‌توانیم انتخابات را تمدید کنیم و پس از آن ساعت، درهای شعبه را می‌بندیم و حداکثر تا ساعت ۲ بامداد از افراد داخل شعبه رای‌گیری انجام می‌شود.

همچنین در متن کامل دستورالعمل بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ که پس از طرح و بررسی در کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی کرونا و ستاد انتخابات کشور به تصویب ستادملی مدیریت کرونا رسیده و از سوی رئیس جمهور نیز ابلاغ شده، آمده است: به وزارت کشور اجازه داده می شود با هماهنگی شورای نگهبان به منظور جلوگیری از ازدحام در شعب، ساعت اخذ رأی را از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد آغاز و در صورت لزوم در شعبه های شلوغ تا ساعت ۲ صبح روز بعد تمدید نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین