کد خبر: ۷۱۴۵۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۲۰

احتمال سرلیستی حداد عادل در ائتلاف فراگیر اصولگرایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از اعضای کمیته سیاسی ائتلاف فراگیر اصولگرایان، از نهایی شدن لیست پیشنهادی این کمیته برای انتخابات مجلس هشتم خبر داد.

علی دورانی درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «کمیته سیاسی، 37 نفر از کاندیداها را به شورای ائتلاف فراگیر اصولگرایان پیشنهاد کرده است و شورای ائتلاف نیز می‌بایست تا آخر هفته این افراد را بررسی کند و در نهایت30 نفر را از میان آن‌ها انتخاب نماید». 

دبیرکل آبادگران جهادی در خصوص سرلیست ائتلاف فراگیر اصولگرایان گفت: «ما پیشنهاد کرده‌ایم که آقای حداد عادل در تهران سرلیست ما باشند، این موضوع نیز باید در شورای ائتلاف اصولگرایان مورد بررسی قرار گیرد».

وی افزود: «کمیته سیاسی ائتلاف فراگیر اصولگرایان همچنین 4 روحانی که جامعه مدرسین پیشنهاد کرده است را در لیست قرار داده، ما آقایان ناصحی، مصباحی‌مقدم، نواب و اکرمی که جامعه مدرسین پیشنهاد داده بود را در لیست خود قرار داده‌‌ایم».

دورانی همچنین در خصوص برخی شنیده‌ها مبنی بر اشتراک برخی افراد لیست ائتلاف اصولگرایان با فهرست جبهه متحد اصولگرایی گفت: «فهرست جبهه هنوز مشخص نشده و جبهه متحد هنوز اسامی را به گونه‌ای قطعی اعلام نکرده است، اما با افرادی که به نظر می‌رسید در لیست جبهه هم باشند، صحبت کرده‌‌ایم و آنان هم باید آمادگی خود را اعلام کنند».

دورانی گفت: «ما براساس معیارها و شایستگی‌ها، فهرست انتخاباتی خود را ارائه کرده‌ایم و قصد داریم تا یک لیست فراگیر، جامع و کامل ارائه دهیم و همچنین امیدواریم در برخورد با افکار عمومی باز خورد خوبی مشاهده کنیم». 

گفتنی است آقایان حدادعادل، حسین مظفر، حسن غفوری‌فرد، محمد کوثری، علیرضا مرندی، علی مطهری، امیر رضا خادم، محمد خوش‌چهره، رضا طلایی نیک، محمد میرمحمدی، عادل آذر، حمیدرضا کاتوزیان، محمدرضا باهنر، احمد توکلی، الیلس نادران، علیرضا زاکانی، سعید ابوطالب، حسین فدایی، پرویز سروری، علی ریاض، مصباحی مقدم،‌سید رضا اکرمی، ابوالحسن نواب، ناصحی،‌عباسپور تهرانی، حسین شیخ‌الاسلام، محمد صادقی، مهدی مظاهری، پرویز کاظمی، علی آقامیری، حسین کنعانی مقدم، اسدالله بادامچیان،‌ابراهیم انصاریان و خانم‌ها نفیسه فیاض‌بخش، امین‌زاده، الهیان و لاله افتخاری به عنوان فهرست 37 نفره پیشنهادی کمیته سیاسی ائتلاف فراگیر اصولگرایان به شورای این ائتلاف است که از میان این 37 نفر، 30 نفر از آنان برای قرار گرفتن در لیست نهایی انتخاب می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین