کد خبر: ۷۱۶۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

مشخصات خودروی جدید سری ۲ BMW+تصاویر

تصاویر خودروی جدید شرکت بی ام و که احتمالا در سال 2022 به بازار خواهد آمد را در این خبر مشاهده کنید.
مشخصات خودروی جدید سری ۲ BMW+تصاویر
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش اتوکار، مشخصات و تصاویر نسل جدید خودروی کوپه نسل ۲ شرکت بی ام و، قبل از اولین حضور در جشنواره سرعت گودوود فاش شد.

مشخصات کلی خودروهای جدید بی ام و
خودروی BMW M۲۴۰i برای سال ۲۰۲۲ در سه قالب ارائه خواهد شد که تولید دو مدل ۲۳۰i و M۲۴۰i قطعی است و احتمالا M۲ با قدرت و توانایی‌های بالاتر، احتمالا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد. نسخه پایه ۲۳۰i دارای پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن بر متر است تا شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۵/۵ ثانیه فراهم کند. مدل M۲۴۰i با موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی توربو شارژ با ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن بر متر گشتاور نیز دیگر مدل سری جدید خودرو‌های بی ام و است. همچنین بی ام و M۲۴۰i در ۴/۱ ثانیه بعد از شروع به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مشخصات خودروی جدید سری ۲ BMW+تصاویر

این مدل‌ها از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت حالت Launch Control و Sprint بهره می‌برند. خودروی M۲۴۰i، با توجه به تمرکز بالای هندلینگ، دیفرانسیل عقب الکترونیکی را اضافه می‌کند و نسخه ۲۳۰i، با دیفرانسیل محور عقب در دسترس خواهد بود.

مشخصات خودروی جدید سری ۲ BMW+تصاویر

همانطور که قبلا نیز در عکس‌های جاسوسی گرفته شده مشخص شده بود، BMW سری ۲ جدید از جلو پنجره بزرگی که برای خانواده جدید سری ۴ استفاده می‌شود ، استفاده نمی‌کند. در عوض دارای یک جفت ورودی مشبک بزرگ است.

مشخصات خودروی جدید سری ۲ BMW+تصاویر

جلو پنجره مشبک که امضای طراحی BMW است با چراغ‌های اصلی متفاوتی ارائه می‌شود. این چراغ‌ها با LED داخلی تزئین شده است که به «چشم فرشته» معروف است. این چراغ‌ ها در بالای ورودی هوای مثلثی در دو طرف جلو پنجره مرکزی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
2
حالا شما اینو قیاس کن با تولید ملی خودمون پراید، داستان 8 تا واکسنی هم که تا حالا تولید کردن (البته فقط حرفشو زدن) همینه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین