کد خبر: ۷۱۸۹۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

هانیه توسلی: تمام سکانس‌هایم در «زخم کاری» تکه تکه شد

هانیه توسلی در ویدئویی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، درباره داستان سریال زخم کاری گفته است: این سریال درباره طمع است. طمع آدم‌هایی است که همه آنها به لحاظ اخلاقی مشکلاتی دارند و حالا باید ببینیم که تبعات آن چه می‌شود.اما سانسور تا این حد برای من عجیب است.
هانیه توسلی: تمام سکانس‌هایم در «زخم کاری» تکه تکه شد
آفتاب‌‌نیوز :

هانیه توسلی درباره سانسور با بخش‌هایی از بازی اش در سریال «زخم کاری» با بیان اینکه سانسور تا این حد برایش عجیب است، گفت: تمام سکانس‌های من تکه تکه شد، برخی عکس‌العمل‌ها در سکانس‌ها عجیب است چون جاهایی من می خندم و سوال است برای مخاطب که چرا خندید چون برخی قسمت‌ها حذف شده‌ است. قسمت‌هایی درآمده که بازی ما هم آسیب دیده. سانسور تا این حد برای من عجیب است، ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم همه‌چیز را می‌دانند و می‌بینند، حتی در فیلم‌هایی که خودشان در اینستاگرام منتشر می‌کنند خشونت یک قمه‌کشی را نشان می‌دهند، ما با مشکلات وحشتناکی درگیریم و فکر نمی‌کنم سانسور راه حل ترویج خشونت و یا هر چیز دیگری باشد.

این بازیگر در این باره افزوده است: چیزی که ما اجازه داریم در سریال‌هایمان نشان دهیم یک‌صدم چیزی است که در جامعه می‌بینیم، در صورتی که هر چه آدم به واقعیت نزدیک‌تر شود می‌تواند کاربرد و اثر بهتری داشته باشد، چون ما الان داریم راجع به آدم‌هایی قصه‌ای تعریف می‌کنیم که همه آنها به لحاظ اخلاقی مشکلاتی دارند و حالا باید ببینیم که تبعات آن چه می‌شود. نمی‌دانم؛ امیدوارم فضا کمی بازتر شود.

بازیگر نقش منصوره در سریال زخم کاری درباره داستان این سریال گفت: طمع چیزی است که ما امروز در زندگی همه‌مان در جامعه و در کل دنیا می‌بینیم، مصرف‌گرایی دیگر ته ندارد. دیدید قدیمی‌ها می‌گویند که قدیم‌ها چقدر بهتر بود، به دلیل اینکه طمع این‌قدر حاکم بر روح و روان ما نبود، شبکه‌های اجتماعی و اطلاعات زیاد باعث شده است که بشر بیشتر و بیشتر بخواهد و مالک سنبل این حالت در جامعه ی ماست.

به گزارش ایسنا، قسمت جدید سریال «زخم کاری» در روز جمعه ـ ۲۵ تیر ماه ـ پخش نشد. محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال، اعتراض به سانسورهای اعلام شده از سوی سازمان زیرمجموعه صداوسیما ـ ساترا ـ را علت این تصمیم عنوان کرده بود. او گفته بود، «از ۱۲ مورد سانسور قسمت هفتم سریال زخم کاری که قسمت مهم و جذابی هم هست، ۱۰ موردش را انجام دادیم و در دو مورد دیگر به‌خاطر جلوگیری از آسیب جدی به داستان، تصمیم به تعدیل صحنه‌ها گرفتیم. با این حال ساز و کار سانسور ساترا دو موردی که تعدیل شد را نپذیرفت و بدون دلیلی قانع کننده اصرار به حذف کاملشان دارد.»

از دیگر سو، علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا اعلام کرده بود، «موارد اصلاحی از اواسط هفته به پلتفرم اعلام شده که زمان کافی برای انجام آنها در اختیار عوامل بوده است.»

مناقشه بر سر عرضه قسمت جدید سریال «زخم کاری» تا روز شنبه و برگزاری جلسه مشترک میان نمایندگانی از تولیدکنندگان و ساترا ادامه داشت و در نهایت دوشنبه ـ ۲۸ تیر ماه از سوی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) اعلام شده که پخش این سریال از امشب بلامانع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین