کد خبر: ۷۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

در انتخاب شهردار بین منتخبین شورا اختلاف وجود دارد؟

عضو منتخب شورای شهر تهران با رد هر گونه اختلاف بین منتخبین شورای شهر تهران در فرایند انتخاب شهردار گفت: قاعدتاً هر کدام از اعضا نظر و سلیقه‌ای دارند اما هیچ اختلافی در این حوزه وجود ندارد.
در انتخاب شهردار بین منتخبین شورا اختلاف وجود دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی چمران با اشاره به آغاز بررسی برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری تهران اظهار کرد:‌ از امروز صبح جلسات آغاز شده و این جلسات به صورت فشرده ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برنامه‌ گزینه‌های شهرداری تهران توسط منتخبین شورای شهر تهران بررسی و در نهایت امتیازدهی شود.

عضو منتخب شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی انجام شده با منتخبین شورای شهر تهران قرار است از بین گزینه‌های تصدی شهرداری تهران ۳ نفری که بیشترین امتیاز را داشته باشند انتخاب و به مرحله بعدی راه پیدا کنند. پیش‌بینین می‌شود این فرآیند تا اوایل هفته آینده ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد گزینه‌ای خارج از ۱۱ گزینه فعلی شهرداری تهران به عنوان شهردار جدید انتخاب شود گفت: به هیچ عنوان این موضوع مورد نظر منتخبین نیست و شهردار تهران قطعا از بین ۱۱ گزینه شهرداری تهران انتخاب خواهد شد.

چمران اضافه کرد: اسماعیل مقدم، معصومه آباد، جمال آبرومند، مهرداد بذرپاش، محسن پیرهادی، مازیار حسینی، هابیل درویش، علیرضا زاکانی، عباس علی آبادی، رستم قاسمی و علی نیکزاد ۱۱ نفر گزینه شهرداری تهران هستند از بین آنها شهردار انتخاب خواهد شد.

وی با رد هرگونه اختلاف بین منتخبین شورای شهر تهران در فرآیند شهردار تهران تصریح کرد: قاعدتاً هر کدام از اعضا نظر و سلیقه‌ای دارند اما هیچ اختلافی در این حوزه وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین