کد خبر: ۷۲۳۰۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

علت پلمب شدن شیرینی‌فروشی قدیمی تهران چه بود؟

قنادی فرانسه اعلام کرده بود که علت پلمب طرح روی جعبه‌های شیرینی بوده است اما رئیس اتحادیه صنف قنادان گفت: پلمب شدن آن هیچ ارتباطی به طرح روی جعبه ندارد و از اینکه شاکی خصوصی نیز داشته باشد اطلاعی نداریم.
علت پلمب شدن  شیرینی‌فروشی قدیمی تهران چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران توضیحاتی در خصوص پلمب یکی از شیرینی فروشی ها قدیمی تهران را ارائه کرد.

صبح امروز یکی از شیرینی‌فروشی‌ها قدیمی تهران پلمب شد. گفته می شود علت پلمب آن تصاویر درج شده بر روی جعبه های شیرینی بوده است. البته گمانه‌زنی‌های بسیاری در این رابطه وجود دارد اما رئیس اتحادیه صنف قنادان می گوید علت پلمب شدن آن به خاطر رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی بوده است.

علی بهره‌مند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با گسترش شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا دستور تعطیلی یک هفته ای مشاغل را داد و شیرینی فروشی ها هم جزو آن دسته از مشاغلی شدند که باید تعطیل می کردند. ما نیز به اعضای خود این موضوع را اعلام کردیم.  شیرینی فروشی مذکور نیز به دلیل اینکه در این مدت تعطیل نکرده و فعالیت داشته، توسط اماکن پلمب شد.

رئیس اتحادیه صنف قنادان در پاسخ به اینکه گفته می‌شود طرح روی جعبه‌ها(ادعای تبلیغ دوران قبل از انقلاب) و شاکی خصوصی علت بسته شدن این شیرینی‌فروشی و  بوده است، افزود: پلمب شدن آن هیچ ارتباطی به طرح روی جعبه ندارد و از اینکه شاکی خصوصی نیز داشته باشد اطلاعی نداریم.

کافه قنادی فرانسه، شیرینی‌فروشی با قدمت بیش از پنجاه سال در مرکز تهران در توییتی نوشته بود: شیرینی فرانسه پلمپ شد. بازگشایی مجدد کافه قنادی فرانسه در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی میشه.

بر روی جعبه‌های این فروشگاه تصاویری از سال‌های دهه ۴۰ خورشیدی تهران، تصاویر قدیمی خود فروشگاه و تبلیغات قدیمی پیکان و ایران ناسیونال و آهنگ‌های آن زمان از جمله تولدت مبارک انوشیروان روحانی منتشر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین