کد خبر: ۷۲۵۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

رکورد جدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۸۹۸ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ١٠ هم استانی جان خود را از دست دادند که محدوده سنی آنها عمدتا از ٣٠ تا ٦٠ سالگی می باشد.
رکورد جدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
آفتاب‌‌نیوز :

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۴۸۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می باشند که ۲۳۳ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۶۴ هزار و ۵۸۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: ۷۸۲ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ٣٩ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا بود. همچنین از ۵۴۴ نمونه رپید تست ۱۸ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و دنا هستند.

یزدان پناه تصریح کرد: از مردم خواهش می‌کنیم که رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته، در تجمعات و دورهمی ها شرکت ننمایید، از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر خودداری و در صورت داشتن هر گونه علایم بیماریهای ویروسی به مراکز ١٦ ساعته مراجعه کنید.

وی ادامه داد: در صورت مثبت بودن تست کرونا محل قرنطینه را ترک ننمایید و ارتباط تلفنی روزانه خود را با مرکز بهداشت حفظ نمایید.همچنین در صورت فراخوان جهت تزریق واکسن ، در موعد مقرر واکسن خود را تزریق نمایید تا احتمال مرگ و حالت شدید بیماری کمتر بوجود آید.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود که واکسیناسیون افراد مسن و کسانیکه بیماریهای زمینه ای دارند تکمیل شود تا شاهد پیک های بعدی در کشور و استان نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین