کد خبر: ۷۲۷۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
تبلیغات

همراه با گروه آرلو طراحی و تجهیز، فروشگاهی منحصر به فرد را تجربه کنید

امروزه با تاسیس و راه‌اندازی سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌های مدرن، فرهنگ خرید مشتریان از شکل سنتی تغییر و به ساختاری جدید و به روز تبدیل شده است. فراهم آوردن فضایی با دکوراسیون و تجهیزات فروشگاهی جدید جهت نمایش محصولات متنوع و پیرو آن متمرکز بودن انواع کالا‌های مورد نیاز خانوار در این فضا، تجربه خریدی لذتبخش و کارآمد را به مشتریان هدیه می‌دهد.
همراه با گروه آرلو طراحی و تجهیز، فروشگاهی منحصر به فرد را تجربه کنید
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین فاکتور‌ها در رابطه با جذب افراد به یک فروشگاه جهت خرید چیدمان طزاحی وسایل استفاده شده در ان می‌باشد. هرچه این چیدمان و کالا‌های موجود در این فروشگاه قاعده مند‌تر و منظم‌تر باشند احتمال جذب مشتری به آن‌ها بالاتر می‌باشد.

گروه آرلو با مدیریتی ارزش محور، متعهد و مشتری مدار در حوزه طراحی و تجهیز فضا‌های فروشگاهی فعالیت می‌کند. انگیزه و اشتیاق ما برای به سرانجام رسانیدن پروژه‌ها بر رسالت و ماموریت این مجموعه استوار است: تخصص ما تجهیز و راه اندازی فروشگاه‌های موفق است. رفتار تجاری این مجموعه با حس مسئولیت و پایبندی به اصول اخلاقی متمایز می‌گردد. این اساس ارتقای سطح کیفی، رقابت و جایگاه تجاری این گروه در درازمدت می‌باشد.

همراه با گروه آرلو طراحی و تجهیز، فروشگاهی منحصر به فرد را تجربه کنید

یخچال ایستاده چیست

یخچال ایستاده یکی از ضروری‌ترین اقلام مورد استفاده در ویترین و دکوراسیون سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی می‌باشد. این نوع خاص از یخچال امروزه در طرح‌ها و سایز‌های مختلف برای کاربرد‌های متنوع تولید و استفاده می‌شوند. یخچال ایستاده بدلیل حجم فضای داخلی بالا، این امکان را برای فروشندگان فراهم آورده است که بتوانند اقلام متنوع و فراوانی را در فروشگاه‌های خود عرضه کنند.

همچنین، بدلیل طراحی زیبای این نوع از یخچال‌ها، فروشگاه‌ها می‌توانند فضای زیبا، مدرن و منظمی را ایجاد کنند. بدلیل نورپردازی موجود در جدیدترین مدل‌های این نوع از یخچال‌های ایستاده فروشگاهی، خریداران به راحتی جذب این قسمت از فروشگاه شده و می‌توانند به راحتی اجناس مورد نیاز خود را انتخاب کنند. این امر می‌تواند به فروش بیشتر مغازه و فروشگاه نیز کمک شایانی بکند.

به علاوه، بهینه بودن این یخچال‌ها در مصرف انرژی و برق، این امکان را برای فروشندگان فراهم آورده است که بتوانند با هزینه کمتری امور خود را مدیریت کنند. استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ساخت یخچال ها، مانند بدون برفک بودن و تهویه مناسب، منجر به تولید جدیدترین یخچال‌های ایستاده فروشگاهی شده است. از ویژگی‌های مهم یخچال ایستاده می‌توان به مصرف برق کم، وجود ترموستات تنظیم دما، وجود محافظ درب شیشه‌ای (به راحتی اجناس قابل دیدن هستند) و نورپردازی فوق العاده زیبای آن‌ها اشاره کرد.

همراه با گروه آرلو طراحی و تجهیز، فروشگاهی منحصر به فرد را تجربه کنید

طراحی هایپرمارکت و سوپرمارکت

امروزه با تاسیس و راه‌اندازی سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌های مدرن، فرهنگ خرید مشتریان از شکل سنتی تغییر و به ساختاری جدید و به روز تبدیل شده است. فراهم آوردن فضایی با دکوراسیون و تجهیزات فروشگاهی جدید جهت نمایش محصولات متنوع و پیرو آن متمرکز بودن انواع کالا‌های مورد نیاز خانوار در این فضا، تجربه خریدی لذتبخش و کارآمد را به مشتریان هدیه می‌دهد. هایپرمارکت با دربر داشتن فضا‌های متنوع جهت ارائه محصولات غذایی، پروتئین، میوه و سبزیجات، نان و شیرینی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی و بسیاری محصولات دیگر، مشتریان را از مراجعه به صنوف و فروشگاه‌های دیگر که مستلزم صرف وقت و انرژی زیادی است بی نیاز میکند.

در این میان طراحی هایپرمارکت، دکوراسیون داخلی، نورپردازی و … از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا هم حداکثر محصولات ممکن به بهترین نحو در فروشگاه عرضه گردد و هم حس مثبتی به مشتریان از حرکت در فروشگاه و مشاهده بخش‌های مختلف القا گردد.

محصولات و خدمات قابل ارائه در هایپرمارکت و سوپرمارکت عبارتند از: سیستم‌های برودتی فروشگاهی شامل انواع یخچال و فریزر فروشگاهی، سردخانه، کانتر، سیستم‌های قفسه بندی فروشگاهی، میز صندوق فروشگاهی (چک اوت)، چرخ و سبد خرید فروشگاهی، سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری فروشگاهی، گیت ورود و خروج، قفسه نان، قفسه میوه و سبزیجات، انواع اکسسوری فروشگاهی، نورپردازی و … که همگی در قالب یک پکیج جامع به مشتریان عرضه می‌گردد.

همراه با گروه آرلو طراحی و تجهیز، فروشگاهی منحصر به فرد را تجربه کنید

کارایی یخچال ویترینی

یخچال ویترینی یکی از ملزومات اصلی فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های بزرگ است که در بهتر دیده شدن اجناس و بالا رفتن فروش تاثیر زیادی دارد. یخچال و فریزر‌های فروشگاهی به طور پیوسته مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا به بازار عرضه می‌شود.

برای اینکه کسب و کار فروشگاه داران در میان رقبا از رونق کافی برخوردار باشد باید به طور مداوم تجهیزات فروشگاهی را بروز رسانی کنند.

یخچال‌های ویترینی انواع گوناگونی دارند که با توجه به نوع کسب و کار و مواد غذایی که قرار است در آن نگهداری شود اندازه و گنجایش متفاوتی دارند.

یخچال‌های ویترینی افقی

یخچال ویترینی افقی یک نوع پر کاربرد این یخچال هاست که در آن دستگاهی تعبیه شده که نقش دفع گرمای مخزن را برعهده دارد و این قابلیت موجب سالم نگهداشتن مواد غذایی، دارو‌ها و سایر خوراکی‌های خراب شدنی می‌شود.

در شرایط کنونی طراحی و شکل ظاهری یخچال‌های صنعتی و فروشگاهی از نظر نوع قرار گرفتن محصولات، نور پردازی و امکانات تجهیزاتی که دارد برای مشتریان بسیار اهمیت دارد. هر چه یخچال فریزر‌ها مدرن‌تر باشند مصرف کنندگان را بیشتر به سمت خود جلب می‌کنند.

کیفیت و استاندارد‌های یخچال ویترینی هم بسیار مهم است هر چه یخچال موتور قوی‌تر و کم مصرف تری داشته باشد بیشتر مورد تقاضای صاحبان مشاغل قرار می‌گیرد و موجب جلب رضایت آن‌ها می‌شود.

وجود یخچال‌های ویترینی جدید در ابعاد و ظرفیت‌های متفاوت کار انتخاب را دشوار می‌کند، اما صاحبان مشاغل باید دقت داشته باشند که این یخچال‌ها در عین ظاهر شکیل و زیبایی که دارند ویژگی‌های فنی مناسبی داشته باشند و خواسته‌های آن‌ها را برای حفظ مواد غذایی بر آورده سازند.

موضوع کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در انرژی مهم‌ترین اصل در انتخاب یخچال ویترینی است. گاهی ناگزیر به پرداخت هزینه‌های بیشتر برای خرید یخچال هستید، اما در مقابل این یخچال‌های با کیفیت تا سال‌ها ماندگاری دارند و هزینه‌های تعمیر و سرویس‌های پی در پی را نخواهند داشت.

یخچال‌های ویترینی کوچک

یخچال ویترینی همان یخچالی است که در بدو ورود به یک فروشگاه مواد غذایی قابل روئیت است. یخچال ویترینی علاوه بر اینکه مواد غذایی موجود در خود را خنک نگه می‌دارد، به دلیل زیبایی و قابلیت نمایش مناسب اجناس داخل خود، مورد توجه بسیاری از فروشگاه‌ها از جمله، هایپرمارکت، سوپرمارکت، قصابی، شیرینی فروشی، کافه و رستوران‌ها قرار گرفته است.

یخچال ویترینی کوچک به دلیل ابعاد کوچکی که دارند، برای فروشگاه‌ها و مغازه‌های مواد غذایی کوچک بسیار مناسب هستند.

در قنادی‌ها برای نمایش انواع کیک‌ها و شیرینی ها، در قصابی‌ها برای نمایش و نگهداری گوشت و همچنین در کافی شاپ‌ها و بستنی فروشی‌ها برای نمایش مواد غذایی سرد و گرم، یخچال ویترینی بهترین گزینه است.

ابعاد یخچال ویترینی کوچک در حد ۱ الی ۲ متر می‌باشد، و بنابراین برای فضای کوچک بسیار مناسب است. یکی از مهمترین ویژگی این نوع از یخچال‌ها وزن کم آن‌ها است؛ بنابراین به راحتی برای تغییر دکوراسیون قابل جابجایی هستند. یکی دیگر از مزیت‌های یخچال ویترینی، به صرفه بودن از لحاظ مصرف انرژی می‌باشد.

تمیزکاری مداوم و روزانه یخچال‌های ویترینی یکی از معضل‌های بزرگ پرسنل یک فروشگاه هستند که به دلیل کوچک بودن این نوع از یخچال ها، این معضل تا حدود زیادی حل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین