کد خبر: ۷۲۹۱۵۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

یک استکان چای ضرغامی با سعید محمد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دیدار با سعید محمد که به تازگی حکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد را دریافت کرده است، خبر داد.
یک استکان چای ضرغامی با سعید محمد
آفتاب‌‌نیوز :

عزت‌الله ضرغامی که از زمان تحویل گرفتن پست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجموعه دیدارهایی را با چهره‌های نظامی و سیاسی داشته است و صبحانه‌های او با این شخصیت‌ها که در جریان آن‌ها صحبت‌ها و تصمیم‌های گاه مهمی هم مبادله می‌شود، معروف است، این‌بار از قرار چای با سعید محمد و تصمیم‌هایی که در جریان این دیدار گرفته شده، خبر داده است.

ضرغامی در توئیتر نوشته است: «یک استکان چای با سعید محمد. اجمالا در انتخابات ریاست جمهوری یک سرنوشت داشتیم!

او پرانرژی و باانگیزه است. امروز باید با هم کار کنیم. مدیریت مناطق آزاد و امر گردشگری نقاط تقاطع فراوان دارند. تصمیمات خوبی گرفتیم.»

یک استکان چای ضرغامی با سعید محمد

سعید محمد در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری درحالی که نامزد شده بود از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد. او در جریان این انتخابات از سیدابراهیم رئیسی حمایت کرد و به تازگی حکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را دریافت کرده است. عزت‌الله ضرغامی نیز از دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری در این دوره بود که او نیز صلاحیتش تایید نشد.

کیش، چابهار، قشم، ارس، ماکو، اروند و انزلی مناطق آزاد ایران هستند که از جمله مهم‌ترین مقاصد سفر و گردشگری شناخته می‌شوند. از بین این مناطق تنها جزیره کیش از ابتدا برنامه گردشگری داشته و سایر مناطق در سال‌های اخیر چنین برنامه‌ای را به ماموریت‌های خود اضافه کرده‌اند. بسیاری از این مناطق حتی کیش در پیش‌برد برنامه‌های گردشگری عملکرد قابل بحثی داشته‌اند و به عقیده فعالان گردشگری آن‌چنان که باید در توسعه زیرساخت و دسترسی‌های بین‌المللی، بازاریابی و تبلیغات در راستای جذب گردشگر خارجی و حتی داخلی با توجه به مزیت‌هایی که به عنوان منطقه آزاد دارند، موفق عمل نکرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین