کد خبر: ۷۳۳۵۹۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

تغییر مدیران بانک‌های دولتی

 وزیر امور اقتصاد و دارایی در پیام توییتری خود از ابلاغ احکام انتصاب مدیران بانک‌های دولتی خبرداد و افزود که احکام ۲ساله تنظیم شده و ایشان مکلف به گزارش‌دهی هستند.
تغییر مدیران بانک‌های دولتی
آفتاب‌‌نیوز :

 سید احسان خاندوزی در این پیام تاکید کرد که شفافیت، رعایت نرخ های قانونی، سود عملیاتی، نظارت، تحرک ارزی، هدایت نقدینگی به سمت تولید، عدالت منطقه‌ای، اعتبارسنجی و خروج از بنگاه‌داری غیرضرور معیار ارزیابی ایشان خواهد بود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مجمع عمومی بانک‌ها، طی احکام جداگانه‌ای، محمدرضا فرزین و آیت‌الله ابراهیمی را به ترتیب به سمت عضویت در هیات مدیره بانک‌های ملی ایران و سپه ایران منصوب کرد.

محمد رضا فرزین عضو جدید هیئت مدیره بانک ملی ایران دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی است و در سوابق شغلی وی مسئولیت‌هایی چون معاونت امور اقتصادی وزیر اقتصاد، مدیر عاملی صندوق توسعه ملی و دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها در دولت دهم و مدیرعاملی بانک کار آفرین دیده می شود.

همچنین آیت‌اله ابراهیمی عضو جدید هیئت مدیره بانک سپه ایران نیز دارای دکترای مدیریت و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه جامع امام حسین (ع) و مدیرعاملی بانک انصار از جمله سوابق شغلی وی است.

محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی شد

در حکم وزیر اقتصاد برای محمدرضا فرزین آمده است؛ نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با مصوبه 27 مهرماه 1400 مجمع عمومی بانک‌ها به موجب این حکم به سمت عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران منصوب می‌شوید. امیدوارم در سایه عنایت پروردگار بلندمرتبه با همفکری و همدلی کارکنان کوشای بانک ملی ایران و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط در نیل به اهداف و برنامه‌های آن بانک و پیشرفت تعالیی همه جانبه مادی و معنوی کشور پیروز و سربلند باشید.

همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش‌شرط موفقیت است. امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردمداری، پاک‌دستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت شد

همچنین رضا دولت آبادی با تصمیم و رأى اعضای هیات مدیره، به عنوان مدیرعامل جدید بانک ملت انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در پی استعفای محمد بیگدلی مدیرعامل پیشین بانک ملت، رضا دولت آبادی به عنوان مدیرعامل جدید، برگزیده و معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین