کد خبر: ۷۴۰۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
با ظهور سویه جدید کروناویروس صورت گرفت

توصیه مقامات بهداشتی آمریکا به تزریق واکسن یادآور کرونا

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده (CDC) اعلام کرد: به دلیل شیوع سویه اُمیکرون، تمامی بزرگسالان واکسینه شده در برابر کروناویروس باید واکسن یادآور دریافت کنند.
توصیه مقامات بهداشتی آمریکا به تزریق واکسن یادآور کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده بر توصیه‌های مطرح شده در مورد لزوم تزریق دُز یادآور واکسن کروناویروس تاکید و اعلام کرد: همه افراد بزرگسال باید شش ماه پس از تزریق دُز دوم واکسن فایزر و مدرنا یا دو ماه پس از تزریق واکسن تک دُزیِ جانسون و جانسون، واکسن یادآور دریافت کنند.

مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده گفت: در حال حاضر و با توجه به شیوع سویه اُمیکرون بر لزوم تزریق دُز یادآور واکسن به افراد ۱۸ سال و بالاتر تاکید میشود. شناسایی سویه جدید کروناویروس نشان دهنده ضرورت واکسیناسیون کامل، تزریق دُزهای یادآور و اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز برای محافظت در برابر بیماری کووید-۱۹ است.

داده های اولیه ارائه شده توسط محققان آفریقای جنوبی حاکی از بالاتر بودن سرعت انتقال سویه جدید کروناویروس است و محققان ایالات متحده و سراسر جهان در حال بررسی فوری اثربخشی واکسن مربوط به این سویه هستند.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده از ۴۷ میلیون بزرگسالی که هنوز واکسینه نشده اند درخواست کرد تا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین