کد خبر: ۷۴۱۰۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۶
احمدی نژاد در جمع طلاب همدان:

نرخ قبلی سود بانکی غیر شرعی بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی نژاد در جمع طلاب و روحانیون استان همدان گفت: حاكمیت اسلام صرفا یك تابلو و نماد نیست. اسلام برای اصلاح اوضاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی كشور برنامه دارد.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری با تاكید بر اینكه اعتقادی به بنیان‌های اقتصادی نظام سرمایه داری ندارد، گفت: كسانی در كشور خیال می‌كنند با فرمول‌های نظام سرمایه داری می‌توان اوضاع اقتصادی را اصلاح كرد، در صورتی كه این نظام‌ها در حال اضمحلال هستند و به پایان تاریخ رسیده اند.

رییس قوه مجریه با اشاره به اینكه عده‌ای در برابر سیاست‌های دولت مقاومت می‌كنند و با تبلیغات منفی، اجازه نمی‌دهند این سیاست‌ها آن گونه كه هست اجرا شود، گفت: این عده ناجوانمردانه دولت را تخریب می‌كنند، در صورتی كه همان مقدار جزیی از سیاست‌های دولت كه تاكنون اجرا شده، آثار مثبتی در جامعه داشته است و به فضل الهی از عقبه‌های سنگینی كه در مقابل برنامه های دولت طراحی شده بود، عبور كرده‌ایم .

احمدی نژاد با بیان اینكه اسلام بر اجرای عدالت در همه امور تاكید دارد، اظهار داشت: دولت تلاش كرده كه سیاست‌های خود را بر مبنای عدالت ترسیم كند. دولت معتقد است اگر مالیات به صورت عادلانه اخذ نشود، موجب ثروت‌های بادآورده می‌شود و این ثروت‌ها جامعه را به فساد می‌كشاند. از این رو دولت تاكید دارد كه مالیات به صورت عادلانه اخذ شود.

وی افزود: سیاست دولت این است كه همه مردم در برابر قانون یكسان باشند و نباید به گونه‌ای این احساس در مردم به وجود آید كه افرادی كه قدرتمند هستند در برابر تخلفات خود مصونیت دارند .

رییس جمهوری اضافه كرد: نرخ سود سابق بانكی اشكال شرعی دارد و باید عقود اسلامی به طور كامل عملیاتی شود و در چنین صورتی است كه اقتصاد شكوفایی به وجود خواهد آمد و كشور به پیشرفت كامل خواهد رسید .

وی تاكید كرد: هنوز سیاست‌های دولت به طور كامل اجرا نشده و عده‌ای در مقابل آن به مقاومت و ایستادگی برخاسته‌اند اما به فضل الهی مقاومت‌های شان در هم خواهد شكست.

احمدی نژاد افزود: دستورات اسلام در زمینه اقتصاد و دیگر امور كشور باید اجرا شود و دولت در این مسیر حركت می‌كند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۵
0
0
.in ahmagh agar be sarmayedari eteghad nadard chera tamame manabe ra mif_orooshad va az keshvarhaye sarmaye dari jens vared mikonad[...]
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۵
0
0
حالا شما كه شرعيش كردي ما داريم نتايج فوق العاده اش را مي بينيم.گراني كه اصلا نيست(بر منكرش لعنت)همه مردم حداقل يك مسكن دارند.تورم مال كشور بغلي ما است.بانك ها روز به روز شكوفاتر شدن.سيمان و گوجه فرنگي مرغ و اينها را هم كه از اساس غير شرعي اند و بايد هر چه بيشتر قيمتاش بره بالا....به به به به خيلييييي ممنوم.
شرعي عالي فوران
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۵
0
0
نرخ سود سابق بانكی اشكال شرعی دارد و باید عقود اسلامی به طور كامل عملیاتی شود و در چنین صورتی است كه اقتصاد شكوفایی به وجود خواهد آمد و كشور به پیشرفت كامل خواهد رسید .
حالا شما كه شرعيش كردي پس ما از اين به بعد مقلدشما مي شويم لطفا رساله خودتان را پخش كنيد تا دين خودمان را ادا نماييم و مجتهد اعلم و اصلحي مثل شما را از دست ندهيم در ضمن آيا خانم بنده هم مي تواند به خانم فاطمه رجبي مقلد شود چون او از شما هم اعلم تر است و واجب
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۶
0
0
باید اجرا بشه تا موفق بشیم!
همه جا گرانی وجود داره شلوغش نکنید!
میدونم که ابن نظر رو نمیذارید
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۶
0
0
خدا رحم كرده فقط مقدار جزيي از سياست هاي دولت عملي شده اگه همه اش اجرا ميشد كه لابد الان همه زير پوشش كميته امداد بوديم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین