کد خبر: ۷۴۳۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۶

موسوی لاری: با باشگاه خبرنگاران مصاحبه نکرده‌ام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: موسوی لاری گفت: «باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه من با سایت بهارستان را تحریف کرده‌است».

سید عبدالواحد موسوی لاری، رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به تحریف سخنانش در باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «متاسفانه امروز مشاهده کردم که روزنامه کیهان مطلبی را به نقل از من و با تیتر «از سن آقای هاشمی گذشته است که در مورد تغییر قانون انتخابات صحبت کند» منتشر کرده‌است». 

وی افزود: «بعد از مطالعه مطلب متوجه شدم که روزنامه کیهان به نقل از باشگاه خبرنگاران صحبت‌های من را منتشر کرده‌است، اما هر چقدر فکر کردم من در روزهای گذشته اصلا با باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه‌ای نکردم که در این مورد صحبتی داشته‌باشم ». 

موسوی لاری تصریح کرد: «من فقط در این خصوص با سایت بهارستان مصاحبه کردم و گفتم که افراد دیگری در اولویت بازنشستگی نسبت به خاتمی قرار دارند و هیچ اسمی هم از هیچ شخصیتی نیاوردم». 

وی ادامه داد: «باشگاه خبرنگاران جوان بر اساس ماموریتی که برای اختلاف افکنی در میان اصلاح‌طلبان دارد مصاحبه من با سایت بهارستان را تحریف کرده‌است و روزنامه کیهان هم بدون اطلاع از تحریف سخنانم این مطلب دروغ را کار کرده‌است» . 

گفتنی است عبدالواحد موسوی لاری در مصاحبه با سایت بهارستان، در واکنش به خبر بازنشستگی خاتمی گفته‌بود: «‌آنچه مسلم است افراد دیگری در عرصه سیاسی هستند که در اولویت بازنشستگی نسبت به خاتمی قرار دارند». 

این در حالی‌است که باشگاه خبرنگاران جوان با تحریف این مصاحبه به نقل از موسوی لاری  آورده است: «آرزوی آقای هاشمی در مورد تغییر قاون انتخابات جوانانه است؛ اما از سن او این حرفها گذشته است. من هم معتقدم سیستم انتخابات متناسب با شرایط ما نیست».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین