کد خبر: ۷۴۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۳
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران مطرح کرد:

ائتلاف اصلاح طلبان درپی کاندیداتوری خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خانجانی گفت: «خاتمی تنها مولفه تاثیرگذار برای نجات کشور است و هر فرد دیگری به جز خاتمی بخواهد در انتخابات وارد شود قطعا اقبال عمومی با او همراه نخواهد بود و تنها فردی که می‌تواند با کمک مردم کشور را نجات دهد خاتمی است». 

 جهانبخش خانجانی مسئول تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب گفت:«اصلاح‌طلبان با توجه به شرایطی که بر کشور حاکم است باید در انتخابات ریاست جمهوری حضور پررنگی داشته باشند».

وی افزود:‌ «احزاب اصلاح‌طلب در آینده نزدیک برای انتخابات ریاست جمهوری جلسه خواهند داشت و برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم‌گیری خواهند کرد».

خانجانی اضافه کرد: «به نظرم همین ترکیب شورای سیاستگذاری ستاد ائتلاف برای انتخابات مجلس در انتخابات ریاست جمهوری هم حفظ شود و امیدواریم که احزاب دیگر اصلاح‌طلب هم وارد ائتلاف شوند».

معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان اظهار داشت: «در شرایط کنونی بهترین فرد که واجد همه شرایط برای احراز کرسی ریاست جمهوری می‌باشد و می‌تواند ضمن ایجاد اتحاد و همدلی در جریان اصلاحات برای کل کشور مفید باشد و همچنین در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌تواند نقش‌آفرین باشد و همچنین براساس نظرسنجی‌ها  از محبوبیت بیشتری میان افرادی که برای ریاست جمهوری مطرح هستند برخوردار است  آقای خاتمی است».

وی ادامه داد:‌ «به نظرم اصلاح‌طلبان روی هیچ مولفه دیگری نباید فکر کنند و باید به طور قاطع بر روی کاندیداتوری خاتمی تاکید کنند و خاتمی تنها مولفه تاثیرگذار برای نجات کشور است و هر فرد دیگری به جز خاتمی بخواهد در انتخابات وارد شود قطعا اقبال عمومی با او همراه نخواهد بود و تنها فردی که می‌تواند با کمک مردم کشور را نجات دهد خاتمی است». 

سخنگوی سابق وزارت کشور تاکید کرد:‌ «خاتمی فردی است که واجد تمامی صفت‌های مناسب برای رئیس جمهوری است که ایران را سربلند کند و علیرغم اینکه ایشان گفته‌اند بازنشست شده‌ام اصلاح‌طلبان خاتمی را از بازنشستگی خارج خواهند کرد و مجموعه حاکمیت هم باید سرافراز باشد که مجددا خاتمی وارد عرصه انتخابات می‌شود و آبرو و عزتی مجدد به ایران اسلامی می‌دهد».

وی ادامه داد: «ما با حضور خاتمی قطعا یک انتخابات پرشوری را خواهیم داشت و امیدوارم فضای انتخابات با وجود خاتمی گرم شود. البته خاتمی نگرانی هایی دارد اما آقای خاتمی باید بداند عرصه سیاست عرصه نگرانی نیست بلکه عرصه مبارزه است و ما هم باید مبارزه کنیم و بایستیم تا پیروز شویم».

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اظهار داشت: «دشمنان کشور می‌خواهند که با آرای کم افراد ضعیف را به کشور تحمیل کنند اما جمهوری اسلامی شایستگی این را دارد که افراد بزرگ را با آرای بالا انتخاب کند».

وی افزود: «اکنون مردم ما در یک وضعیت بسیار بدی زندگی می‌کنند و متاسفانه هم در داخل و خارج و وضعیت ما نابسامان است».

خانجانی خاطرنشان کرد: «یک حقی خاتمی به عهده اصلاح‌طلبان دارد و یک حقی هم اصلاح‌طلبان به عهده خاتمی دارند و این یک تعامل دوسویه است. همانطور که مردم در دوم خرداد خاتمی را آوردند امروز هم شخصیتی که می‌تواند این فضا را مناسب کند خاتمی است و خاتمی باید خواسته‌های شخصی خودش و تهدیدهایی که می‌شود را کنار بگذارد و برای عزت ایران و اسلام وارد صحنه انتخابات شود». 

وی در پایان گفت : «من یقین دارم مجموعه جوانان، دانشجویان، فرهنگیان، بانوان، هنرمندان ، احزاب و ... از اینکه خاتمی وارد عرصه انتخابات شود سر از پا نخواهند شناخت و اگر این مردم در دوم خرداد حماسه 20 میلیونی را آفریدند قطعا در انتخابات دهم ریاست جمهوری حماسه 30 میلیونی را خواهند آفرید و این بار باز شاهد خواهیم بود که مقام معظم رهبری خواهند گفت که حماسه‌ای بزرگتر از حماسه پیشین در انتخابات رخ داده است چرا که مردم خاتمی را دوست دارند و به او عشق می‌ورزند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۰
0
0
حضور آقاي خاتمي در انتخابات علاوه بر رونق كشور حماسه اي ديگر مي افريند كه در تاريخ ايران ثبت شود . هم اكنون عشق خاتمي در پوست و گوشت مردم رخنه كرده و محبوب تمام ايرانيان داخل و خارج كشور است. آقاي خاتمي انتخابات و سياست عرصه مبارزه است . اگر هنوز بر سر شعارهايتان هستيد و ايران و ايراني برايتان مهمتر است به خاطر ما جوانان ايراني دوباره برگرديد . برگشتن شما اوج عزت و افتخار جوانان است
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۸
0
0
خاتمي دوستت دارم.جانم فدايت خاتمي
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۰
0
0
خيلي خيلي خوشحالم كه امير كبير حال ايران دوباره روي كار مي آيد
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۱
0
0
خوشحالم که سلسله جنبان اصلاحات دوباره بهاری می شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
خاتمی برگرد...همین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین