کد خبر: ۷۴۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۷

بازار آرام سیم کارت

آفتاب‌‌نیوز :

 آفتاب: بازار سیم‌کارت‌های همراه اول، تالیا و ایرانسل در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران بدون نوسان قیمت عرضه می‌شود.

به گزارش آفتاب، تعادل عرضه و تقاضا برای خرید و فروش سیم‌کارت‌های فوق باعث شده تا فعالان بازار نوسانی در قیمت این نوع سیم‌کارت‌ها ایجاد نکنند. 

سیم‌کارت کارکرده کد «1» در مناطق مختلف تهران تا سقف پنج‌میلیون و 500هزار ریال فروخته می‌شود. 

سیم‌کارت صفر کدهای دو، سه و چهار به ترتیب به مبلغ پنج‌میلیون و 450هزار ریال، سه‌میلیون و 600هزار ریال و سه‌میلیون و 400هزار ریال در بازار پنج منطقه تهران به فروش می‌رسد.

سیم‌کارت‌های کارکرده کدهای فوق با قیمت چهارمیلیون ریال، سه‌میلیون و 250هزار ریال و دومیلیون و 750هزار ریال معامله می‌شود. در همین حال سیم‌کارت صفر کدهای «5»، «6»، «7» و «8» به ترتیب به قیمت سه‌میلیون و 350‌هزار ریال، سه‌میلیون و 150‌هزار ریال، دو‌میلیون و 750‌هزار ریال و دو‌میلیون و 500‌هزار ریال به فروش می‌رسد. 

بهای فروش سیم‌کارت کدهای فوق به ترتیب به بهای دو‌میلیون و 350‌هزار ریال، دو‌میلیون و 100‌هزار ریال، دو‌میلیون و 100‌هزار ریال و یک‌میلیون و 950‌هزار ریال به فروش می‌رسد. قیمت سیم‌کارت‌های صفر دائمی و اعتباری ایرانسل نیز با بهای یک‌میلیون و 500‌هزار ریال و 100‌هزار ریال در مناطق مختلف تهران توزیع می‌شود. سیم‌کارت صفر تالیا نیز قیمت 450‌هزار ریال به فروش می‌رسد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین