کد خبر: ۷۴۷۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

۳ دزد دریایی در بندرعباس دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: اعضای باندی که اقدام به سرقت از کشتی های واقع در لنگرگاه بندرعباس می کردند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس متلاشی شدند.
۳ دزد دریایی در بندرعباس دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسین دهکی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با هوشیاری و اقدامات فنی و عملیاتی دقیق، اعضای باندی که اقدام به سرقت از کشتی‌های واقع در لنگرگاه بندرعباس می‌نمودند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس متلاشی شدند.

وی در ادامه گفت: اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی بندرعباس در راستای تأمین امنیت کشتی‌ها و شناورها در نزدیکی سواحل بندرعباس در حال گشت زنی متوجه تحرکات مشکوک یک فروند قایق در سطح حوزه می‌گردند که سریعاً شناور متخلف را شناسایی و توقیف می‌کنند.

سردار دهکی در ادامه افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور متخلف اقلامی شامل ۳۰۰ متر طناب کشتی و یک عدد سیم بکسل، تعدادی دستکش و سیم چین، کشف و ضبط کردند. با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریابانان بندرعباسی، مشخص گردید که اقلام مسروقه متعلق به یک فروند کشتی به هویت معلوم است.

دهکی ادامه داد: با پیگیری‌های به عمل آمده و شناسایی مالک، روند تحویل اقلام سرقت شده به مالک شناور در حال بررسی و اقدام قانونی است. در این رابطه یک فروند شناور ۵۵ اسب بخار و یک دستگاه خودرو سایپا، توقیف و ۳ سارق دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته این باند چندین فقره سرقت از اموال کشتی‌های مستقر در لنگرگاه بندرعباس انجام داده بودند با اقدام به موقع و ضربتی این باند سارقین توسط مرزبانان متلاشی گردید.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پایان اظهار داشت: شناسایی مال باختگان در دستور کار مأموران قرار دارد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین