کد خبر: ۷۴۸۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۲

میر حسین موسوی به دیدار آیت الله صانعی رفت

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب:میرحسین موسوی با آیت‌الله العظمی صانعی دیدار كرد.

به گزارش آفتاب، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله العظمی صانعی، در این دیدار مهندس موسوی ضمن آرزوی سلامتی برای این مرجع تقلید، به مسائل مختلف کشور و دانشگاه‌ها پرداخت.

آیت الله العظمی صانعی نیز در این دیدار اظهارداشت: «من آرزو می‌کنم مدیران جامعه بتوانند از نیروهای متعهد و مسؤول که سال‌ها جنگ را اداره کردند و پیشینه و افکارشان برای همگان روشن است بیشتر استفاده کنند و برای رفع برخی نابسامانی‌ها از وجود آنها و مشورت با آنها کوتاهی نکنند».

وی همچنین در این دیدار به مسائل روز دانشگاه‌ها نیز پرداختند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
0
حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین نقش تبلیغ و روشنگری صحیح در دوران فتنه به قضایای بعد از انتخابات اشاره کردند و افزودند: بعد از انتخابات، متأسفانه عده ای قانون شکنی، و ایجاد اغتشاش کردند و زمینه ای را به وجود آوردند که دشمنِ مأیوس و ناامید، جان بگیرد و آنقدر جسارت پیدا بکند، که در مقابل چشم انبوه دانشجویان علاقه مند به امام، انقلاب و نظام اسلامی به امام (ره) اهانت کند.
ایشان خاطرنشان کردند: این اهانت بزرگ، نتیجه آن قانون شکنی ها و دل خوش کردن به تشویق های رسانه های بیگانه بود و حالا که این خطاها و کارهای اشتباه انجام شده، برای پنهان کردن آن، به فلسفه بافی و استدلال تراشی روی آورده اند.
قابل توجه شما علمای اشعری صفت ساده لوح.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین