کد خبر: ۷۴۸۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۱
کلیه اقدامات دانشگاه آزاد قانونی است

پاسخ قاطع جاسبی به منتقدانش

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص شایعه تغییر ریاست این دانشگاه گفت:‌ «این صحبت‌ها همیشه بوده‌است، اما هیچ تصمیمی درهیچ مرجعی در این زمینه گرفته نشده‌است».

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، عبدالله جاسبی امروز در حاشیه چهارمین همایش معاونان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت:‌ «هیات امنای دانشگاه‌ آزاد می‌توانند ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را تغییر دهند».

وی با اشاره به صحبت‌های سلیمی نمین در خصوص اینكه رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراحل قانونی را طی نكرده‌است، اظهار كرد: «این مسائل، بحث‌های كم اهمیتی هستند كه روابط عمومی دانشگاه به آنها پاسخ داده‌است».

وی با تاكید بر اینكه رییس دانشگاه آزاد اسلامی باید نقش اصلی‌اش را صرف حل مشكل دانشجویان و افزایش رضایت‌مندی آنها كند، خاطر نشان كرد:« آنها می‌خواهند دائما با این گونه مسائل، ما را از كارهای اصلی باز دارند و به كارهای فرعی بكشند، ضمن اینكه مراجع حقوقی جواب این گونه صحبت‌ها را داده‌اند و ما در این زمینه هیچ گونه مشكلی نداریم».

رییس دانشگاه آزاد تاكید كرد كه كلیه كارها و اقدامات دانشگاه آزاد تا به حال درست و قانونی بوده است و از این به بعد هم قانونی خواهد بود و طرح این گونه مسایل، كوچكترین تاثیری در حركت شتابان دانشگاه آزاد اسلامی نخواهد داشت.

جاسبی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهارات زاكانی، گفت: «روابط عمومی دانشگاه به آنها نیز جواب مستند و حقوقی داده است».




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین