کد خبر: ۷۴۹۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

شوره‌ی سر را به کمک آسپرین در منزل درمان کنید!

شوره سر یک مشکل اذیت‌کننده است که سلامت مو‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اما با استفاده از یک قرص آسپرین ساده می‌توانید به آسانی آن را درمان کنید.
شوره‌ی سر را به کمک آسپرین در منزل درمان کنید!
آفتاب‌‌نیوز :

شامپو‌های ضد شوره فراوانی در بازار هستند که وعده خلاص شدن از شوره سر را به شما می‌دهند. همچنین درمان‌های خانگی بسیاری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای درمان شوره سر استفاده کنید. با این حال، اگر این دو راه تا کنون برای شما بی‌نتیجه بودند، می‌توانید از آسپرین (قرصی که اغلب برای تب، درد و التهاب تجویز می‌شود)، برای درمان شوره سر استفاده کنید.

آسپرین حاوی سالیسیلات است که به جلوگیری از شوره سر کمک می‌کند. همچنین این ماده در بسیاری از شامپو‌های ضد شوره یافت می‌شود.

برای انجام این کار، تنها به دو عدد قرص آسپرین نیاز دارید. ابتدا قرص‌ها را له کنید تا تبدیل به پودر شوند و بعد به شامپوی خود اضافه نمایید. شما مجازید از هر شامپویی که مایل بودید برای انجام این روش استفاده کنید، چیزی که در این روند اهمیت دارد، وجود آسپرین است که باعث از بین رفتن شوره‌ها می‌شود.

با استفاده از این ترکیب، مو و پوست سر خود را شستشو دهید و اجازه دهید شامپو حداقل پنج دقیقه روی سرتان باقی بماند تا آسپرین جذب مو و پوست سر شود. در آخر موهایتان را آبکشی کنید. بعد از شستشو اگر احساس کردید مقداری پودر آسپرین روی پوست سرتان باقی مانده، دوباره سرتان را بشویید. حتی می‌توانید دوباره از یک شامپوی معمولی برای شستشوی مجدد استفاده کنید. می‌توانید در پایان از نرم‌کننده هم استفاده کنید.

این ترفند آسان و ساده به شما کمک می‌کند تا به طور اثربخش از شوره سر خلاص شوید.

دقت داشته باشید که پیش از مصرف قرص آسپرین، تاریخ انقضای آن را چک کنید. این ترفند را یک بار در هفته انجام دهید. خواهید دید که آسپرین در برطرف کردن شوره سر به طور مؤثری عمل خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین