کد خبر: ۷۴۹۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

جاده دو طرفه قیمت‌ها در بازار خودرو/ جدول

امروز ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ رصد بازار خودرو‌های پرتیراژ ایران خودرو و سایپا نشان دهنده آن است که ایران خودرویی‌ها با رشد ۱ تا ۲ میلیون در بازار قیمت خوردند، اما سایپایی‌ها تغییر قیمت نداشتند.
جاده دو طرفه قیمت‌ها در بازار خودرو/ جدول
آفتاب‌‌نیوز :

الاکنگ نرخ دلار از یک سو و سردرگمی خریداران و فروشندگان در بازار از سوی دیگر عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار امروز با نوسان عجیب روبرو شود. بطوریکه پس از کاهش قیمت خودروها در روز گذشته امروز شاهد افزایش قیمت ایران خودرویی ها و استپ قیمتی سایپایی ها در بازار بودیم. سردرگمی که موجب شده تا خریداران و فروشندگان منتظر رسیدن ثبات در بازار باشند.

از سوی دیگر انتظار برای مشخص شدن نتایج مذاکرات نیز در این الاکنگ قیمتی در بازار اثرگذار بوده و موجب شده تا شاهد تغییر قیمت خودرو در دو جهت مخالف باشیم.

قیمت خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس» در بازار رشد یک میلیونی قیمت داشت و به این شرایط قیمت آن به 317 میلیون تومان رسید.

در میان خانواده دنا هم امروز «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز رشدی2 میلیونی داشت و قیمت آن به 520 میلیون رسید، از سوی دیگر «دنا معمولی» هم با رشد یک میلیونی در بازار 350 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

در میان خانواده پژو 206 هم امروز تنها شاهد رشد قیمت «پژو 206 تیپ 2» بودیم و این خودرو با رشد یک میلیونی در بازار 271 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایر محصولات ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا مانند «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» نیز امروز شاهد تغییر قیمت نبودیم و سایپایی ها بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

جاده دو طرفه قیمت‌ها در بازار خودرو/ جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین