کد خبر: ۷۴۹۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

پیام تسلیت قالیباف در پی درگذشت یزدانی‌خرم

ایرنا: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن عرض تسلیت به جامعه بزرگ ورزش کشور، دوستان و آشنایان و خانواده محترم، برای آن مرحوم رحمت‌واسعه و غفران‌الهی و برای بازماندگان صبر واجر از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.
پیام تسلیت قالیباف در پی درگذشت یزدانی‌خرم
آفتاب‌‌نیوز :

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش کشور را تسلیت گفت.

محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در پیامی با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت محمدرضا یزدانی‌خرم پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش کشور، نوشت: ایشان در سالهای متمادی به عنوان خدمتگزاری صدیق با بهره‌مندی از منش‌های اخلاقی و سجایای پهلوانی و بهره گیری از تجارب و شیوه‌های مدیریتی روز دنیا، خدمات درخشانی در جهت توسعه رشته‌های ورزشی از خود بر جای گذاشت و تلاش‌های صادقانه آن مرحوم در بنیانگذاری والیبال نوین ایران، ایشان را به الگویی جاودانه در مدیریت ورزش کشور تبدیل کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت به جامعه بزرگ ورزش کشور، دوستان و آشنایان و خانواده محترم، برای آن مرحوم رحمت‌واسعه و غفران‌الهی و برای بازماندگان صبر واجر از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

یزدانی‌خرم از مدیران با سابقه ورزش ایران بود که به مدت ۱۸ سال ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشت و پس از آن هم در فاصله سال‌های ۸۵ تا ۹۰ عهده دار ریاست فدراسیون کشتی بود.

وی سحرگاه روز گذشته - بیست و ششم دی‌ماه- در ۷۵ سالگی به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین