کد خبر: ۷۴۹۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

ایراد شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به بررسی اعضای شورا، مصوبه رتبه بندی معلمان مجددا به مجلس ارسال می‌شود. درباره مصوبه رتبه بندی معلمان با توجه به جلسات متعدد شورای نگهبان، این شورا با اهداف مصوب موافق است و با توجه به اینکه در برخی از موارد در لایحه دولت تغییراتی صورت گرفته است شورای نگهبان اشکالات و ابهاماتی دارد.
ایراد شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: برای رفع این ابهامات و اشکالات مصوبه رتبه بندی معلمان به مجلس بازگردانده شد تا این ابهامات به شکل دقیق و شفاف برطرف شود.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: در صورت رفع ابهامات و اشکالات باقیمانده، در عمل ما با مصوبه کارآمد و قابل اجرا مواجه خواهیم بود و رضایت قشر فرهیخته و دلسوز کشور را در پی خواهد داشت و دولت و مجلس باید برای رفع این موارد و ابهامات نشستی تشکیل دهند و به توافقی برسند.

وی افزود: ما در شورای نگهبان از حداکثر فرصت خود که ۲۰ روز بود استفاده کردیم و پیگیری‌های متعددی در جهت رفع ایرادات و شفاف‌تر شدن مصوبه برای اجرای بهتر آن انجام دادیم.

طحان نظیف تصریح کرد: در این مدت برخی ابهامات و ایرادات روشن شد و برخی ایرادات همچنان باقی مانده است و امروز با توجه به اتمام زمان قانونی برای بررسی این مصوبه در شورای نگهبان نتیجه بررسی‌ها را به مجلس باید اعلام کنیم.

وی افزود: امیدوارم در آینده که مجلس جلسات علنی خواهد داشت این ابهامات باقیمانده رفع شود و توافق بین مجلس و دولت حاصل و برای اظهار نظر نهایی نیز مجدداً به شورای نگهبان ارسال شود و ما نیز در اولین جلسه شورا پس از رفع ابهام آن را بررسی و نظر نهایی را اعلام خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین