کد خبر: ۷۴۹۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
عرضه ٧ محصول ایران خودرو در طرح پیش‌فروش یکساله

پیش‌فروش جدید ایران‌خودرو/ اسامی و قیمت خودروها

در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته که سیزدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو است، هفت محصول این گروه صنعتی عرضه شده است؛ مهلت ثبت‌نام طبق روال از امروز (سه‌شنبه) به مدت سه روز بوده و قرعه‌کشی آن شنبه هفته آتی (دوم بهمن ماه) برگزار خواهد شد.
پیش‌فروش جدید ایران‌خودرو/ اسامی و قیمت خودروها
آفتاب‌‌نیوز :

دوازدهمین طرح پیش‌فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال جاری در اوایل دی ماه (هفتم دی ماه) برگزار شد.

اکنون این خودروساز ثبت‌نام برای مرحله جدید پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله هفت محصول تارا دستی،‌ سورن پلاس، راناپلاس و راناپلاس سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای را از امروز (سه‌شنبه) آغاز کرده و به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه/ ٣٠ دی ماه) به اجرا می‌گذارد.

موعد تحویل خودروها دی و بهمن ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، تعیین شده بر اساس نوع خودرو انتخابی خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند. همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه در طرح‌های پیشین فروش خودروسازان نشده‌اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

طبق روال سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی شنبه هفته آینده (٢ بهمن ماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

مشتریان منتخب این طرح ظرف مدت سه روز فرصت دارند تا مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند. بدیهی است که عدم واریز مبلغ علی‌الحساب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز، شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

همچنین امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

پیش‌فروش جدید ایران‌خودرو/ اسامی و قیمت خودروها

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین