کد خبر: ۷۴۹۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

مخبر: تا پایان سال هیچ درخواست افزایش قیمتی بررسی نخواهد شد

جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.
مخبر: تا پایان سال هیچ درخواست افزایش قیمتی بررسی نخواهد شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر اینکه باید اقدامات انجام شده ستاد تنظیم بازار برای فراوانی اقلام، ثبات بازار و جلوگیری از گرانی ها تا پایان سال جاری و به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت ویژه تر ادامه یابد تا شاهد هیچگونه افزایش قیمت و گرانی در کالاهای هدف و اقلام اساسی و نیازهای مردم نباشیم، گفت: با تلاش ها و اقدامات دولت علاوه بر تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در مرحله ای هستیم که می توانیم تبدیل به صادر کننده و تامین کننده نیازهای کشورهای همسایه شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهوری، وی تاکید کرد: تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نخواهد شد و دستگاه های ذیربط با اهتمام بیشتری در این حوزه عمل نمایند.

مخبر همچنین با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی شبکه توزیع و خدمات در بخش های مختلف تصریح کرد: هوشمند سازی تنها راه مبارزه با فساد، شفافیت اطلاعات و قطع شدن واسطه گری در کشور است.

در این جلسه که وزرای صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سخنگوی دولت و شهردار تهران حضور داشتند، وزارت راه گزارشی از وضع موجود و نیازمندی های بخش خدمات حمل بار برون شهری و همچنین اقدامات و سیاست های حمایتی اتخاذ شده در کارگروه پایش وضعیت حمل و نقل کشور ارایه کرد.

همچنین در ادامه جلسه در راستای حمایت و حل مشکلات کامیون داران و شرکت های حمل و نقل جاده ای مقرر شد سیاست گذاری‌ها و برنامه ریزی‌های لازم در جهت تامین و توزیع لوازم یدکی، روغن موتور دیزلی با قیمت کارخانه، تامین لاستیک سنگین و نیمه سنگین با کیفیت و قیمت مصوب و تسهیل و تسریع در نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور اتخاذ شود.

شهرداری تهران نیز در این جلسه گزارشی از نرخ خدمات، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی و مدل های فعلی و پیشنهادی در قیمت گذاری حمل و نقل درون شهری و جابجایی مسافر در بخش های مختلف مترو، اتوبوس و تاکسی ارایه کرد.

همچنین وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از آخرین اقدامات در حوزه شبکه هوشمند تجاری سازی کشاورزی و آماری از چگونگی توزیع هوشمند کالاهای اساسی موردنیاز مردم را به اطلاع اعضا رساند.

در این جلسه مقرر شد با افزایش ظرفیت شبکه توزیع هوشمند و همچنین مراکز و میادین میوه و تره بار تا پایان سال جاری اقلام مورد نیاز مردم در سریعترین زمان و آسانترین راه به دست مردم برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین