کد خبر: ۷۴۹۷۸۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
تبلیغات

چگونه بهترین جراح اسلیو معده را برای عمل لاغری انتخاب کنیم؟

امروزه جراحی‌های لاغری و تناسب اندام، طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند و متقاضیان زیادی خواهان انجام این عمل هستند. اسلیو معده یکی از بهترین گزینه‌ها برای این افراد است که با کوچک کردن معده باعث می‌شوند که افراد غذا محدودی بخورند و در طی زمان به تناسب اندام دست یابند.
چگونه بهترین جراح اسلیو معده را برای عمل لاغری انتخاب کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

بهترین پزشک اسلیو معده کیست و ما چگونه می‌توانیم بهترین انتخاب را برای این عمل داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوال باید به طور دقیق این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید یک جراح خوب اسلیو معده باید چه ویژگی‌ها و تخصص‌هایی برای انجام این عمل داشته باشد تا بتواند یک جراحی خوب با بهترین نتیجه را ارائه دهد پس اگر قصد انجام عمل اسلیو معده را دارید با ما همراه باشید تا نکات مهم و ضروری را باهم بررسی کنیم.

اسلیو معده بهترین راه کار برای لاغری و تناسب اندام

راه کار‌های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد، ولی امروز یکی از بهترین روش‌ها برای خلاصی از این بیماری، انجام عمل اسلیو معده می‌باشد. خیلی از افراد با اینکه رژیم‌های سخت گرفته اند و سال‌ها ورزش کرده‌اند، ولی به تناسب اندام نرسیده‌اند و به عمل‌های لاغری رو آورده‌اند که یکی از این عمل‌ها، اسلیو معده است. البته این عمل نیاز به مراقبت‌های زیادی دارد و شما باید قبل و بعد از انجام جراحی به نکات زیادی توجه نمایید تا بتوانید نتیجه خوبی بگیرید. در ادامه به نکات مهم انجام این عمل و انتخاب بهترین جراح اسلیو معده می‌پردازیم.

آیا همه می‌توانند تحت عمل اسلیو معده برای لاغری قرار بگیرید؟

اول از همه شما باید بدانید اصلا کاندید و انتخاب خوبی برای انجام این عمل هستید یا خیر. به انجام گاسترکتومی آستین عمودی، عمل اسلیو معده می‌گویند که از روش لاپاراسکوپی انجام می‌گردد که با ابزار‌های مخصوص در شکم برش کوچکی ایجاد و ۸۰ درصد معده فرد را خارج می‌کنند و از معده تنها یک لوله موزی شکل باقی می‌ماند. با این کار معده شما بسیار کوچک می‌شود و تنها می‌توانید میزان غذای محدودی را میل کنید. همچنین با تغییرات هورمونی که در بدن شکل می‌گیرد، باعث کاهش وزن شما می‌شود و حتی به درمان بیماری‌های نظیر فشار خون و قلبی نیز کمک می‌کند. البته این عمل برای افراد با شاخص توده بدنی بالاتر از BMI ۴۰ انجام می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا زندگی سالم‌تری داشته باشند.

همه نتایج عمل اسلیو معده موفقیت‌آمیز است؟

همان‌طور که گفتیم یکی از بهترین روش‌های درمان بیماری چاقی، اسلیو معده است که این روز‌ها طرفدار زیادی پیدا کرده است. ولی سوالی که پیش می‌آید این است که تمام افراد می‌توانند با این عمل، نتیجه دلخواه را کسب کنند یا خیر؟

باید بگوییم بیمارانی که زیر نظر جراح متخصص لاغری و اسلیو معده این عمل را انجام می‌دهند و مراقبت‌های قبل و بعد از عمل را به خوبی رعایت می‌کنند، می‌توانند به نتیجه خوب و موفقیت آمیز برسند.

عمل جراحی لاغری و اسلیو معده را چه افرادی انجام می‌دهند؟

این عمل باید توسط جراح لاغری متخصص که سال‌ها در این حوزه تحصیل نموده و تجربه کسب کرده است و همچنین عمل‌های زیادی را انجام داده است، صورت گیرد. فلوشیپ فوق تخصص جراحی لاغری و لاپاراسکوپی، همان جراح فوق تخصص لاغری است که شما برای انجام عمل باید به او مراجعه نمایید.

چگونه بهترین جراح اسلیو معده را برای عمل لاغری انتخاب کنیم؟

انجام جراحی اسلیو معده در تهران

دکتر اسلیو معده خوب باید چه ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد؟

یک جراح خوب باید تجربه، تخصص، تحصیلات و مهارت بالایی در انجام عمل لاغری داشته باشد تا بتواند یک عمل خوب با موفقیت بالا را به انجام برساند. مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین جراح عمل اسلیو معده به شرح زیر است:

• یک جراح خوب باید به تمام روش‌های درمان چاقی و جراحی‌های لاغری مسلط باشد.

• یک جراح خوب بیماران زیادی دارد و عمل‌های موفقیت آمیز او حتی از بیماران او بیشتر است.

• یک جراح لاغری ارتباط خوبی با بیمار دارد و به راحتی میتواند اعتماد بیمار را جلب کند.

• یک پزشک خوب می‌تواند با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای انجام عمل کار کند تا بتواند بهترین نتیجه با کمترین عوارض را برای افراد به ارمغان آورد.

• به طور کلی بهترین جراح اسلیو معده در تهران باید به تمامی مهارت‌ها و تکنیک‌ها برای انجام جراحی‌های متنوع تسلط داشته باشد و بتواند با توجه به نیاز افراد و توده بدنی آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کند تا بیمار به بهترین نتیجه دست یابد.

معرفی راه‌های مناسب برای پیدا کردن بهترین جراح اسلیو معده در تهران

بهترین روش‌ها برای پیدا کردن فلوشیپ فوق تخصص جراحی لاغری و لاپاراسکوپی به شرح زیر است:

• به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنیم، زیرا با دیدن و شنیدن نظرات بیماران و همچنین تعداد مراجعه کنندگان بهتری می‌توانیم با یک پزشک خوب آشنا شویم.

• از نظرات بیماران و مراجعه کنندگان به خوبی استفاده کنیم.

• به نتایج قبل و بعد از عمل یک پزشک توجه کنیم، زیرا بهترین راه ممکن برای شناسایی بهترین جراح اسلیو است.

• تعداد بیماران و شمار عمل‌های انجام شده توسط پزشک نیز بسیار کمک کننده است.

• یک پزشک خوب راه‌های دسترسی خوبی میان خودش و مراجعه کنندگان برقرار می‌کند تا بتواند به راحتی با آن‌ها در ارتباط باشد.

• یک جراح خوب سعی می‌کند با توجه به هزینه‌های بالا عمل در بیمارستان‌های دولتی و طرف قرارداد با بیمه‌های مختلف هم کار کنند تا بیمارانی هم که توانایی پرداخت هزینه‌ها را به صورت آزاد، ندارند بتوانند از توانایی‌های او بهره‌مند شوند.

• یک جراح خوب باید بسیار مهربان و دلسوز باشد و با صبر و حوصله برای خود وقت بگذارد و به تمام سوالات بیمار پاسخ بدهد و استرس را از او دور کند.

• بیمارستان‌هایی که یک پزشک در آن کار می‌کند هم مهم است، زیرا بیمارستان‌های خوب فقط با پزشک‌های حاذق کار می‌کنند و تجهیزات پیشرفته خود را در اختیار آن پزشک قرار میدهد.

• یک جراح لاغری به خوبی بیمار را چه قبل چه بعد از عمل پشتیبانی می‌کند تا بیمار بهترین نتیجه را کسب کند.

نتیجه گیری

همان طور که ذکر کردیم امروزه جراحی‌های لاغری و تناسب اندام، طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند و متقاضیان زیادی خواهان انجام این عمل هستند. اسلیو معده یکی از بهترین گزینه‌ها برای این افراد است که با کوچک کردن معده باعث می‌شوند که افراد غذا محدودی بخورند و در طی زمان به تناسب اندام دست یابند. فراموش نکنید برای انجام این عمل از بهترین دکتر فوق تخصص فلوشیپ و لاپاراسکوپی کمک بگیرید تا با توجه به تخصص و دانش او به بهترین نتیجه دست یابید. تیم جراحی لاغری و تناسب اندام دکتر پدرام طالبیان همواره بهترین گزینه درمانی و خدماتی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. اگر سوالی دارید می‌توانید با تیم ما تماس حاصل فرمایید یا به صورت حضوری مراجعه کنید تا خدمت را از بهترین جراح اسلیو معده دریافت نمایید.


چگونه بهترین جراح اسلیو معده را برای عمل لاغری انتخاب کنیم؟

اسلیو معده چیست؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین