کد خبر: ۷۵۷۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۱

مراسم تودیع پورمحمدی آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم تودیع مصطفی پورمحمدی وزیر سابق کشور و معارفه سید مهدی هاشمی سرپرست وزارت کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، مراسم تودیع مصطفی پورمحمدی و معارفه رسمی سرپرست جدید وزارت کشور، صبح امروز در سالن‌ همایش‌های این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر نماینده‌ای که از دفتر مقام معظم رهبری حضور یافته است، علی لاریجانی منتخب مردم قم در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی، غلامحسین الهام سخنگوی دولت نهم، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، جهرمی وزیر کار، احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی و شمار زیادی از نمایندگان مجلس هفتم شرکت کرده‌اند.

همچنین بخش عمده‌ای از استاندارهای سراسر کشور به همراه استاندار تهران و برخی از مقامات لشکری در مراسم تودیع پورمحمدی با وزارت کشور حضور یافته‌اند.

روح‌الله حسینیان، رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت سید محمد خاتمی نیز از حاضران در این مراسم هستند.

در ابتدای این مراسم، پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید، حجت‌الاسلام شهاب مرادی به ایراد سخنرانی در سوگ حضرت فاطمه زهرا‌(س) پرداخت.

آنچه در این مراسم جلب توجه می‌کند، نوشته‌ای است که در ابتدای سالن پشت تریبون سخنران بر دیوار نصب شده با این مضمون: "به پاس خدمت و صبوری پورمحمدی". 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین