کد خبر: ۷۵۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۲:۰۷
مهران مدیری:

سر بریده مرغ موجب حذف حسینیان از مرد هزار چهره شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارگردان سریال تلوزیونی «مرد هزار چهره» گفت: «با شناختی که از اقتضائات کار در تلوزیون پیدا کرده ام، خودم قبل از دخالت مسئولان ممیزی سریالهایم را انجام می دهم».

به گزارش خبرنگار سرویس هنر آفتاب، مهران مدیری جمعه شب در برنامه زنده تلوزیونی «مثلث شیشه ای» که با اجرای رضا رشیدپور از شبکه پنج سیما پخش می شد، در پاسخ به شایعاتی مبنی بر حذف سکانس های قابل توجهی از سریال «مرد هزار چهره» گفت: «این طور نبود،من با شناختی که بعد از 15 سال از چارچوبهای کار در تلویزیون، بدست آورده ام به هنگام تولید آثارم، آنها را ممیزی می کنم، تا هیچ اشکالی برای پخش از سیما، برای آنها بوجود نیاید».

او افزود: «البته در برخی موارد با مسئولان پخش سیما، تعاملاتی داشتیم و بعضاً آنها نقطه نظراتی را مطرح می کردند ولی تصمیم گیری را به خودمان واگذار می کردند، تا در صورت آسیب ندیدن کلیّت مجموعه، درباره برخی سکانس ها تجدید نظر کنیم».

مدیری درباره دلایل عدم نمایش قسمتهای مربوط به بازی محمد رضا حسینیان (مجری پخش شبکه سه)، در سریال مرد هزارچهره اظهار داشت: «قرار بود با اقتباس از فیلم سینمایی پدر خوانده که درآن یک سربریده اسب، در رختخواب بازیگر فیلم نمایش داده می شد، یک سر بریده مرغ در رختخواب حسینیان در سریال مرد هزار چهره به نمایش درآید که ارزیابی مسئولان این بود که این صحنه خشونت زیادی خواهد داشت و برای پخش از تلویزیون مناسب نیست».

در ادامه این برنامه مجری درباره علت عدم حضور برخی دیگر از چهره های مطرح سینمایی که پیش تر نام آنها به عنوان بازیگران «مرد هزار چهره» مطرح شده بود پرسید، که مدیری در پاسخ گفت: «حضور آقای امین حیایی و همسرش در سریال قطعی شده بود و قرار داد هم امضا کرده بودیم، اما همزمانی با ضبط یک فیلم سینمایی دیگر مانع از این حضور شد».

کارگردان مرد هزارچهره در ادامه افزود: «در ابتدا قرار بود خسرو شکیبایی، ایفاگر نقش «قزاقه مندیان» باشد، که او نیز حضور در این نقش را پذیرفته بود اما این بازیگر نیز به دلیل همزمانی فیلمبرداری این مجموعه با یک پروژه سینمایی دیگر، نتوانست در جمع نهایی بازیگران «مرد هزار چهره» حضور داشته باشد که در نهایت علیرضا خمسه عهده دار این نقش شد».

مدیری در مورد حضور علی پروین و محمدرضا شریفی نیا نیز در این سریال گفت: «در ابتدا قرار بود در سکانس پایانی سریال، هنگامی که «مسعود شصتچی» از زندان آزاد می شود، علی پروین با او رو به رو شود و او را با یکی از مربیان سرشناس خارجی اشتباه بگیرد، اما به دلیل عدم حضور پروین در تهران در هنگام ضبط این قسمت، با آقای شریفی نیا تماس گرفته شد تا با تغییر مختصری در فیلمنامه، ایشان به جای علی پروین در این سکانس بازی کند که وی نیز در این زمان در تهران حضور نداشت که در نهایت این سکانس با حضور رضا رشیدپور به گونه ای دیگر فیلمبرداری شد». 

مدیری همچنین در پاسخ‌های کوتاه خود به پرسش‌های رشید پور در مورد «جواد رضویان» گفت: « او بی معرفت است» و پس از شنیدن نام «لاله صبوری»‌نیز گفت:‌ «انرژی که در کار می‌گذارد از بازی‌اش قوی‌تر است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین