کد خبر: ۷۶۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۱

کارپردازان و منشی های هیات رییسه مجلس هشتم انتخاب شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ناطق نوری، آشوری و کوهکن به عنوان سه کارپرداز و غفوری فرد،حاجی بابایی،ساعدی،محبی نیا،قربانی و میر تاج الدینی به عنوان شش منشی هیات رییسه مجلس هشتم انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، هیات رییسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی یکشنبه مجلس برای مدت یک سال انتخاب شدند. در رای گیری انتخاب کارپردازهای مجلس267 تن از نمایندگان شرکت کردند. 

در این رای گیری ناطق نوری، آشوری،کوهکن، تابش و نوروزی نامزد شدند و از مجموع آرای ماخوذه احمد ناطق نوری با 199 رای ، محمد آشوری با 191 رای و محسن کوهکن با 148 رای به عنوان سه کارپرداز مجلس هشتم برگزیده شدند و محمدرضاتابش و نوروزی نیز به ترتیب 88 و 33 رای کسب کردند و سه رای سفید نیزبه گلدان ها ریخته شد. 

در ادامه جلسه یکشنبه مجلس هشتم شش منشی هیات رییسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی برای مدت یک سال انتخاب شدند. 

در رای گیری انتخاب منشی های مجلس هشتم 267 تن از نمایندگان شرکت کردند و خانم ها و آقایان حیدرپور، حاجی بابایی، محبی نیا، موسی قربانی، میرتاج الدینی، ساعدی، موسوی سرچشمه،غفوری فرد، علیخانی، آجرلو، کواکبیان، خبار و اخوان در این انتخابات ثبت نام کردند. 

در این رای گیری از مجموع آرای ماخوذه، حسن غفوری فرد با 172 رای، حمید رضا جاجی بابایی با ‎159 رای، سید جاسم ساعدی با 154 رای محمد رضا میرتاج الدینی با 147رای، جهانبخش محبی نیا با 136رای و موسی قربانی با 121 رای به عنوان شش منشی هیات رییسه مجلس هشتم به مدت یک سال انتخاب شدند. 

در این رای‌گیری حیدرپور، موسوی سرچشمه، خباز ،علیخانی،کواکبیان، فاطمه آجرلو و نیزه اخوان به ترتیب 62، 60، 58،‌56 ، 45، 39 ، 21 رای کسب کردند و همچنین 3رای سفیدبه گلدانها
ریخته شد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین