کد خبر: ۷۶۷۶۷۶
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

محکومیت برادرزاده آیت الله هاشمی شاهرودی به ۱۰ سال زندان

محمد امامی فعال اقتصادی و سرمایه گذار فیلم و سریال هم به ۲۰ سال زندان و ردمال محکوم شد. او به عنوان سرمایه گذار سریال شبکه خانگی "شهرزاد" مشهور شد.
محکومیت برادرزاده آیت الله هاشمی شاهرودی به ۱۰ سال زندان
آفتاب‌‌نیوز :

سیداحمد هاشمی شاهرودی برادرزاده آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس اسبق قوه قضائیه به دلیل محکومیت در پرونده فساد مالی بانک سرمایه، به 10 سال زندان و رد مال محکوم شد.

این خبر را امروز سخنگوی قوه قضائیه درباره متهمان پرونده بانک سرمایه اعلام کرد.

علاوه براین، محمد امامی فعال اقتصادی و سرمایه گذار فیلم و سریال هم به 20 سال زندان و ردمال محکوم شد. او به عنوان سرمایه گذار سریال شبکه خانگی "شهرزاد" مشهور شد.

ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضائیه در این باره توضیح داد: در خصوص بانک سرمایه پرونده های متعددی تشکیل شد و برخی منتهی به صدور حکم قطعی و اعلام شدند. اخیرا پرونده منتهی به صدور حکم قطعی شده و کسانی که تحت تعقیب اند مجموعا به ۱۷۰ سال محکوم شدند.

در این رابطه محمد امامی (فعال اقتصادی و سرمایه گذار فیلم و سریال) به جرم اخلال کلان در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و رد مال، انفصال از خدمات دولتی، سید احمد هاشمی شاهرودی به ۱۰ سال حبس و رد مال، شهاب الدین قندالی (مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی فرهنگیان) به جرم معاونت در اخلال در نظام اقتصادی به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس محکوم شدند. یکی از همدستان هم به جرم مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و رد مال محکوم شده ولی چون حکم غیابی است اسمش را نمی گویم.

وی افزود: ۶ متهم هم به دو فقره حبس محکوم شدند. ۱۵ نفر هم به حبس و رد وجوه محکوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین