کد خبر: ۷۶۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
رئیس جمهور در بدو ورود به قزوین:

دور اول سفر‌های استانی همه مشکلات شناسایی می‌شود

رئیس جمهور اعلام کرد که در دور اول سفر‌های استانی همه مشکلات شناسایی و نسبت به رفع سریع آن‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
دور اول سفر‌های استانی همه مشکلات شناسایی می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان قزوین و حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مزار شهدای گمنام این دانشگاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قزوین ۳۰۰۰ شهید و ۷۰۰۰ جانباز و ایثارگر دارد که بر خود لازم می‌دانم به آنان ادای احترام کنم.

وی ادامه داد: قزوین استانی تاریخی است و در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب خوش درخشیده است، شخصیت‌های نامداری در قزوین بوده‌اند، شهید ابوترابی چهره نامدار مقاومت و الهام بخش به همه آزادگان بود.

رییس جمهور تصریح کرد: سفرهای استانی در شرایط کرونایی دشوار است؛ چراکه این شرایط اجازه نمی‌دهد با عموم مردم دیدار داشته باشیم؛ برای همین وزرا در جای جای استان حضور دارند.

وی افزود: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بسیاری است و در حوزه‌های مختلف صنعت و کشاوری قطب محسوب می‌شود، از همه مهمتر ظرفیت نیروی انسانی تحصیلکرده و کارآمد است که در استان قزوین وجود دارد.

رئیسی تصریح کرد: وزرا در جای جای استان حضور دارند و امشب در شورای اداری مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا اصحاب رسانه و مردم در جریان قرار بگیرند، زیرا این‌ها بهترین ناظرینی هستند که می‌توانند اقدامات دولت را رصد کنند.

وی افزود: کمبودهایی در استان وجود دارد که مردم از آن‌ها رنج می‌برند لذا طی تماس با مسئولین استان مشکلات و کاستی‌ها را جویا شدم و اولویت‌ها مشخص شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سفر به استان‌ها مسائل با اولویت را شناسایی می‌کنیم ، در دور اول سفرها همه مشکلات دیده و شناسایی می‌شود و نسبت به رفع سریع آن‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین