کد خبر: ۷۷۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۲

حمایت کیهان از سازمان بازرسی و انتقاد هم‌زمان از احمد توکلی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه کیهان در شماره روز دوشنبه، سوم تیرماه خود، در خبری وپژه، پرونده عباس پالیزدار را مورد توجه قرار داده و با اشاره به اینکه «وجود اسناد نظامی در میان اسنادی که گروه یاد شده پنهان کرده بودند قطعی است»، به حمایت از سازمان بازرسی کل کشور پرداخته و افزوده‌است: «اطلاعات موثق حکایت از آن دارد که در سازمان بازرسی کل کشور هیچگونه سند نظامی وجود ندارد که در اختیار پالیزدار قرار گرفته باشد». 

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، کیهان در ادامه با بیان این‌که «گروه پالیزدار اسناد نظامی مورد اشاره را از کانون ها و مراکز دیگر به دست آورده است»، این سؤال را مطرح‌ کرده‌است که «باید پی گیری شود انبوه اسنادی که از گروه پالیزدار کشف شده چگونه به دست آنها افتاده است»؟!

کیهان با هشدار نسبت به این موضوع که «مبادا کسانی با متهم کردن سازمان بازرسی کل کشور قصد انحراف در مسیر رسیدگی به این پرونده را داشته و در پی آن باشند که رد پاها و شاخک های این گروه در سایر مراکز احتمالی را پاک کنند»، در ادامه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی که احمد توکلی ریاست آن را بر عهده دارد متهم کرده‌است که پالیزدار و همدستانش بسیاری از اسناد کشف شده را از طریق این مرکز به دست آورده‌اند.

کیهان ضمن متهم کردن سازمان پژوهش‌ها به بی‌دقتی، ادامه داده‌است: «این سرقت اسناد در دورانی اتفاق افتاده که مرکز پژوهش‌های مجلس با بی دقتی غیرقابل توجیه، عباس پالیزدار را به کار گرفته و از این طریق زمینه دسترسی او به اسناد مجلس فراهم شده بود. البته مرکز پژوهش های مجلس بعد از مدتی پالیزدار را برکنار کرد»!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین