کد خبر: ۷۷۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۱
مشاور رییس‌جمهور در امور نیروی انسانی:

مظلومیت احمدی‌نژاد بیشتر از رجایی و بهشتی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور احمدی‌نژاد در امور نیروی انسانی بزرگترین جفا در حق دولت نهم را ایجاد زمینه‌های مظلومیت آن دانست و افزود: «در حال حاضر مظلومیت ریاست جمهوری بیشتر از مظلومیت رجایی و بهشتی است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، به نقل از ایسنا، علی ذبیحی در همایش «پاسداشت حماسه مردمی‌ سوم تیر» در مسجد علی‌بن‌ابیطالب تبریز با تحلیلی پیرامون مواضع و سیاست‌های مخالفان داخلی و خارجی دولت نهم، تصریح کرد: «با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات دهمین دوره‌ ریاست‌جمهوری، حجم فعالیت‌ها علیه احمدی‌نژاد وسیع و تشدید خواهد شد». 

وی افزود: «در حالی که هنوز سه سال از روی کار آمدن دولت نهم نگذشته،‌ برخی رسانه‌ها علنا شروع به ناسزاگویی علیه یکی از مقامات کشور می‌کنند که البته این نوع مطالب با انتقاد تفاوت‌های بسیاری دارد».

وی اظهار داشت: «این چیزی نیست جز این که مخالفان هیچ انحراف و شکستی را در مواضع رییس‌جمهور مشاهده نمی‌کنند و این امر برای کسانی که با باندبازی و جناح‌بازی سرمایه‌های ملی را به یغما می‌بردند، بسیار گران بوده؛ از این رو آن‌ها در این موقعیت به هیچ وجه ساکت نخواهند نشست».

ذبیحی گفت: «در این راستا مخالفان عقاید رییس‌جمهور ابتدا با تحلیل غیرمنطقی سعی در ایجاد نوعی فضای بی‌اعتمادی دارند و اگر ببینند این راه نیز به مقصد نمی‌رسد، شروع به زمینه‌سازی فحاشی و دروغ‌گویی با هدف مسموم‌کردن فضای عمومی‌ جامعه خواهند کرد».

وی با اشاره به آن چه آن را توطئه‌های مخالفان رییس‌جمهور برای وانمود کردن کاهش محبوبیت وی در میان مردم خواند اظهار داشت: «واقعا اگر چنین چیزی صحت دارد پس برنامه‌ریزی برای کنار زدن ایشان برای چیست»؟

مشاور رییس‌جمهور در امور نیروی انسانی با بیان این که برخی مخالفان دولت اهل ریسک نیستند و هر آن چه از دستشان برآید برای سقوط دولت انجام می‌دهند، ‌گفت: «آن‌ها به خوبی واقف هستند که ادامه کار احمدی‌نژاد در دستگاه اجرایی چه صدماتی به منافعشان خواهد زد».

ذبیحی ادامه داد: «در این میان جای تاسف بسیار دارد که چرا برخی از خودی‌ها دست به چنین کارهایی می‌زنند، در حالی که همیشه دم از امام راحل و مقام معظم رهبری می‌زنند؟ مگر رهبر انقلاب بارها و بارها دولت را تایید نکرده است».

وی بزرگترین جفا در حق دولت نهم را ایجاد زمینه‌های مظلومیت آن دانست و افزود: «در حال حاضر مظلومیت ریاست جمهوری بیشتر از مظلومیت رجایی و بهشتی است».

ذبیحی یادآور شد: «در زمان شهیدان رجایی و بهشتی بسیاری از احزاب و گروه‌های سیاسی،‌ مجلس شورای اسلامی‌، شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار و در راس آن‌ها امام راحل پشتیبانی کامل خود از آن‌ها را بارها اعلام کردند اما در حال حاضر به جز مقام معظم رهبر‌ی هیچ یک از شخصیت‌های مهم نظام به طور جدی حمایت خود را از دولت نهم اعلام نکرده‌اند».

وی تصریح کرد: «در این سه سال که از عمر دولت نهم می‌گذرد، کدام شخصیت برجسته ملی از دولت با جدیت حمایت کرده است. این افراد که سرمایه کشور هستند، باید آستین‌ها را بالا بزنند و از دولت خدمت‌گزار احمدی‌نژاد پشتیبانی کنند».

ذبیحی اضافه کرد: «‌در این مدت در این که مجلس هفتم چقدر از برنامه‌های دولت عدالت‌محور حمایت جدی کرد، جای تامل و سوال‌های فراوان دارد، چرا که در این دوره ضمن این که حمایتی به عمل نیامد، در خیلی جاها مخالفت هم شد».

وی در عین حال خاطرنشان کرد: «با تمام این اوصاف و مخالفت‌هایی که با شخص احمدی‌نژاد می‌شود،‌ ایشان با اقتدار و صلابت در جهت پاسداری از منافع ملی و مصالح ملت فعالیت می‌کند و در برابر منافع فردی و جناحی عده‌ای با قدرت تمام ایستاده است».

ذبیحی گفت: «هر چند به رغم عده‌ای احمدی‌نژاد وارد منطقه ممنوعه شده و تصور می‌کردند ظرف شش ماه دولت وی سقوط می‌کند اما امروز با همراهی ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی‌ این دولت با استواری به کار خود ادامه می‌دهد».

وی افزود: «در هر حال ما از دشمنان و غیرخودی‌ها نمی‌نالیم، ناله ما از برخی خودی‌هاست که ناسازگاری با دولت را آغاز کرده‌اند».

مشاور رییس‌جمهور در امور نیروی انسانی هم‌چنین با گرامی‌داشت سالروز سوم تیر، این روز را حماسه‌ای بزرگ برای ملت ایران عنوان کرد که متعلق به تمامی ‌آحاد ملت است.

ذبیحی گفت: «در این روز بزرگ ایده‌های ایده‌آل مردم با آموخته‌های الهی جمع شد و طی آن فردی مخلص، مردمی ‌و مجاهدی که حاضر شد خودش را فدای اسلام و ایران کند، به ریاست‌جمهوری رسید».

وی در پایان فضای عمومی‌ کشور قبل از انتخابات نهمین دوره‌ ریاست‌جمهوری را خاموش و همراه با نگرانی توصیف کرد و اظهار داشت: «دلیل ایجاد چنین جوی این بود که مردم کسی را پیدا نمی‌کردند که روی او سرمایه‌گذاری کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین