کد خبر: ۷۷۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۱

تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه تذكرات نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور را قرائت كرد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از خانه ملت، جزییات تذكرات قرائت شده به این شرح است:

- تذكر دستغیب نماینده شیراز به رئیس جمهور در خصوص دستور طرح جایگزینی و ساماندهی خودروهای فرسوده.

- تذكر مطورزاده نماینده خرمشهر به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور ویژه برای بازسازی وزرشگاه شهید جهان آراء خرمشهر بعد از 20 سال از پایان جنگ تحمیلی .

- تذكرات یوسف نژاد نماینده ساری به وزیر نفت در خصوص تسریع در گازرسانی منطقه میاندورود شهرستان ساری و به رئیس جمهور در خصوص دستور استقرار شهرداری در بخش های دودپی و کلیجان رستاق شهرستان ساری .

- تذكرات جعفری نماینده سمیرم به رئیس جمهور در خصوص دستور رسیدگی به علت حذف فوق العاده جذب مناطق محروم و مرخصی مناطق محروم در سمیرم؛ به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تجدید نظر در بخشنامه اخیر ساماندهی نیروی انسانی و لزوم جذب نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و به وزیر بازرگانی در خصوص بررسی علت قطع شیر یارانه ای در شهرستان سمیرم و عدم تخصیص شیر به شهرهای حنا، ونک و کحه .

- تذكر فخرالدین دستغیب نماینده شیراز، افشاری نماینده داراب و زرین دشت، هاشمی نماینده میانه، کوهی باغ اناری نماینده سروستان و کربال و دوگانی آغچغلو نماینده فسا به وزیر بازرگانی در خصوص رسیدگی به افزایش قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم طی چند روز اخیر مانند شیر، نان و پودرشوینده از 20درصد تا 100درصد.

- تذكرات سبحانی نیا و حسینی نمایندگان نیشابور به وزیر بازرگانی در خصوص نظارت بر توزیع آرد یارانه ای شهر و روستا وجلو گیری از ضایعات ناشی از استفاده ناصحیح آرد در پخت نان بخصوص شهرستان نیشابور و به وزیر راه و ترابری در خصوص تسریع در تکمیل جاده نیشابور به شهر فیروزه .

- تذكر رضایی نماینده تربت حیدریه و مه به وزیر راه و ترابری در خصوص رسیدگی به علت عدم پیشرفت ساخت جاده مشهد- تربت حیدریه و مهولات .

- تذكر رضاحسینی قطب نماینده شهربابک به وزیر راه و ترابری در خصوص رسیدگی به بی توجهی اداره راه آن وزارت به اجرای طرحهای دو خطه نمودن راههای شهربابک، انار، شهربابک و خاتم با توجه به تلفات جاده ای .

- تذكر فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب، زمانی نماینده کنگاور و صحنه، شعبانی، امینی و کرمی راد

نمایندگان کرمانشاه به وزیر راه و ترابری در خصوص جبران عقب افتادگی شاخص راه روستایی استان کرمانشاه در یک سال و نیم باقی مانده از قانون برنامه چهارم توسعه .

- تذكر محسنی ثانی و بروغنی نمایندگان سبزوار به وزیر راه و ترابری در خصوص ضرورت تامین روشنایی باند فرودگاه سبزوار .

- تذكرات سواری نماینده دشت آزادگان به وزیر راه و ترابری در خصوص تسریع در تکمیل جاده اهواز - سوسنگرد - هویزه - بستان و رفیع با توجه به تلفات سنگین جاده ای و به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص تسریع در تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی سوسنگرد با توجه به گذشت 17 سال از شروع آن .

- تذكر امیری خامکانی نماینده زرند و کوهبنان و کریمی نماینده کرمان و راور به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص تسریع در حل مشکل کسری اعتبارات بیمارستان های استان کرمان و تجهیز یا تعویض دستگاه ها و تجهیزات فرسوده .

- تذكر هاشمی نماینده میانه به وزیر نیرو در خصوص تامین منابع مالی لازم برای تسریع در اجرای پایاب سد آیدوغموش و تامین منابع مالی مورد نیاز سد گرمی چای میانه برای تسریع در اجرای آن .

- تذكر صادق نماینده آستانه اشرفیه به وزیر نیرو در خصوص اختصاص بودجه لازم برای اصلاح اساسی وضعیت نابسامان سیستم فاضلاب شهرستانهای آستانه اشرفیه و بخش بندر کیاشهر از طریق بودجه ملی یا تسهیلات بانک جهانی و یا بانک توسعه اسلامی .

- تذكر میر خلیلی نماینده میناب و رودان به وزیر نیرو در خصوص ضرورت برق رسانی به روستاهای میناب و جاسک با توجه اولویت مناطق گرمسیری کشور .

- تذكر جلالیان نماینده دیر، کنگان و جم به وزیر نیرو در خصوص قطع مکرر و بدون برنامه و اعلام قبلی برق در شهرستانهای دیر، کنگان و جم و رفع بحران شدید معضل بی آبی در شهرستانهای دیر - کنگان و جم .

- تذكر اسماعیلی نماینده هشترود و چاراویماق و رحمانی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به رئیس جمهور در خصوص ضرورت تهیه بذر، کود، سم و علوفه دام قبل از کشت، پرداخت خسارت های خشکسالی و سرمازدگی و استمهال وام ها و خرید دام دامداران بقیمت کارشناسی .

- تذكر یحیی زاده نماینده تفت و میبد به رئیس جمهور در خصوص دستور جلوگیری از واگذاری توزیع آرد روستائی به بازرگانی با توجه به امکانات ، تجربیات تعاونی های روستایی .

- تذكر حیدری دستنایی نماینده اردل، فارسان، کیار و كوهرنگ به وزیر آموزش و پرورش در خصوص

تجدید نظر در تغییرات و اصلاحات در آموزش و پرورش که موجب نارضایتی فرهنگیان استان چهار محال و بختیاری گردیده و ضرورت پراخت مطالبات آنان.

- تذكر زنجانی نماینده نقده و اشنویه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص رسیدگی و پرداخت مطالبات فرهنگیان بخصوص حق التدریسی ها، بازنشستگان و شاغلان .

- تذكرات موسوی نماینده اردبیل، نیر و نمین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در رفع مشکلات فرهنگیان استان اردبیل و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در رفع مشکلات کشاورزان اردبیل، نیر و نمین با منابع طبیعی و جنگل بانی .

- تذكر مرعشی نماینده رودبار به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص برنامه ریزی لازم برای جلوگیری از فروش دام توسط دامداران به دلیل مشکلات خشکسالی و کمبود علوفه و کنسانتره .

- تذكر نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ضرورت نظارت و جلوگیری سازمان منابع طبیعی در خصوص به یغما بردن شن و فروش بیش از ششصد هکتار تپه ماهورهای مسطح شده شهر رباط کریم توسط زراندوزان .

- تذكر اسدالهی نماینده تربت جام و تایباد به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ضرورت برنامه ریزی راهبردی برای دامداریها و شرکت های لبنی جهت جلوگیری از تعطیلی آنها .

- تذكر سلیمی نماینده محلات و دلیجان به وزیر راه و ترابری در خصوص لزوم دو خطه نمودن محور دلیجان - محلات و دلیجان - نراق .

- تذكرات قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر راه و ترابری در خصوص بررسی علت کندی اجرای طرح احداث راه آهن مراغه - ارومیه و پرداخت اعتبارات بزرگراه مهاباد - ارومیه و به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص رسیدگی به علت فروش ساختمان دانشکده پرستاری ارومیه .

- تذكرات علیخانی نماینده قزوین، آبیک و البرز به وزیر نفت در خصوص ضرورت تامین بنزین و گاز سی ان جی مورد نیاز رانندگان خط الوند - نصرت آباد بخش البرز قزوین و به وزیر نیرو در خصوص لزوم تخصیص اعتبار و تکمیل و تجهیز سد کیخنان روستای آقا بابا در بخش کوهین شهرستان قزوین برای تامین آب کشاوزری مورد نیاز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۰
0
0
ما در مجلس هفتم هيچ تذكري از نمايندگان لرستان كه يكي از مناطق محروم كشور است در مجلس هفتم نديديم و ظاهرا در اين مجلس هم نخواهيم ديد!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین