کد خبر: ۷۸۳۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

اختلاف در استقلال؛ چه کسی رضاوند را نمی‌خواهد؟

تعیین شرط فروش برای هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در حالی است که ریکاردو ساپینتو به این بازیکن اعلام نیاز کرده است.
اختلاف در استقلال؛ چه کسی رضاوند را نمی‌خواهد؟
آفتاب‌‌نیوز :

آرش رضاوند یکی از بازیکنانی بود که فصل پیش نمایش درخشانی را در ترکیب تیم استقلال تهران نداشت به صورت قرضی به فولاد خوزستان پیوست. او با قرار گرفتن در جمع شاگردان جواد نکونام، چالش جدیدی را تجربه کرد، چالشی که مانند یک شوک برای او بود و روزهای خوب این بازیکن را در زمین مسابقه احیا کرد.

اما با توجه به قرارداد ۲ ساله با استقلال وی با پایان فصل بیست و یکم به جمع آبی‌پوشان پایتخت برگشت.

آرش رضاوند سال گذشته با استقلال تهران یک قرارداد ۲ ساله امضا کرد و می‌تواند یک فصل دیگر در جمع آبی‌پوشان باشد اما اختلاف نظر باشگاه و ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم موجب شده تا این بازیکن در برزخ تصمیم‌گیری قرار گیرد. تصمیم برای انتخاب تیم جدید زمانی برای هافبک استقلال سخت شده که سرمربی این تیم خواهان حفظ این بازیکن است اما برخلاف نظر ساپینتو، اخباری مبنی بر تعیین شرایط برای فروش این بازیکن از سوی باشگاه در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

مهر تایید ساپینتو بر عملکرد رضاوند زمانی رسانه‌ای شد که حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد خرید رضاوند از سوی این باشگاه منتفی شده است. وی در گفت وگویی تلویزیونی بیان اینکه مصطفی آجورلو اعلام کرده که سرمربی پرتغالی تیم نظر ویژه‌ای بر روی این بازیکن دارد.

نقل قول گرساسبی از مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی است که این باشگاه چند روز پیش برای انتقال قطعی این بازیکن به فولاد خوزستان شرایط سنگینی را اعلام کرده بود. استقلال برای انتقال قطعی رضاوند به فولاد از این باشگاه درخواست جذب ۲ بازیکن را کرده که این موضوع با مخالفت باشگاه فولاد روبه‌رو شده است.

تعیین این شرایط برای فروش هافبک استقلال برخلاف نظر ساپینتو نشان از عدم اعتماد باشگاه به عملکرد رضاوند دارد اعتمادی که رضاوند بیش از سرمربی پرتغالی از آن آگاه است. همچنین شائبه جدایی احتمالی رضاوند از استقلال زمانی بیش از پیش قوت می گیرد که این باشگاه پیراهن شماره هفت که فصل پیش بر تن این هافبک بود به پیمان بابایی خرید جدید استقلالی‌ها داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین