کد خبر: ۷۸۶۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
نظام تکلیفش نه با حجاب روشن است، نه با بدحجاب

انتقاد حسین قدیانی به پخش اعترافات تلویزیونی سپیده رشنو

قدیانی نوشت: مادر یک دختر بدحجاب، ضمن این‌که دارد فریاد می‌زند «دخترم را نبرید، او مشکل اعصاب دارد» خودش را چسبانده به شیشه‌ی ون گشت ارشاد لیکن جناب راننده هم‌چنان دارد ون را جلو می‌برد! خدایی سپیده رشنو بیش‌تر عامل مسیح علی‌نژاد است یا راننده‌ی ون کذا؟ راستی کدام‌شان مشکوک‌ترند؟
انتقاد حسین قدیانی به پخش اعترافات تلویزیونی سپیده رشنو
آفتاب‌‌نیوز :

حسین قدیانی، روزنامه نگار اصولگرا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خانم شکیبا دارابی نه فقط چادری است، که فرزند شهید هم هست و البته من با توئیت ایشان مخالفم. اولا در صدا و سیما صورت خانم سپیده رشنو محو شده بود[در ویدئو اولیه که صداوسیما پخش کرده بود، تصویر خانم رشنو محو نشده بود]. ای بسا در فیلمی که سر از مجازستان درآورد، حقه‌های گرافیکی این بلا را سر صورت اعتراف‌کننده آورده باشد.

ثانیا اگر یک جو عقل برای مدیران تلویزیون قائل باشیم، حضرات نمی‌آیند کسی را که این‌قدر تابلو شکنجه شده، بنشانند جلوی دوربین اعتراف. این از تکلیف روشن حقیر با آن‌چه خانم دارابی توئیت کرد.

انتقاد تند حسین قدیانی به پخش اعترافات تلویزیونی سپیده رشنو

در ادامه لازم است یک تکلیف دیگر خود را نیز روشن کنم. صد در صد که نه، صد در هزار با این شوآف‌های رسانه‌ی ان‌شاءالله ملی مخالفم. واقعا حضرات تا کی می‌خواهند با همان شیوه‌های منسوخ قدیمی به انجام عملیات در جنگ نرم بپردازند؟

می‌خواهم ببینم خروجی این قبیل اعترافات، آیا به تنبه دختر بدحجابی هم منجر می‌شود؟ اصلا که چی؟ طرف را می‌نشانیم جلوی دوربین که بگوید من از مسیح علی‌نژاد خط گرفتم؟ مگر ما و بقیه‌ی مردم عادی مثل ما نمی‌دانیم این چیزها را؟ مگر واضح نیست که مسیح علی‌نژاد بنا دارد به اسم دفاع از حجاب اختیاری، این‌جور وانمود کند که میان نظام جمهوری اسلامی و زن تقابل وجود دارد؟ مگر مشخص نیست که پروپاگاندای غرب می‌خواهد مسئله‌ی حجاب را سیاسی کند؟ بگذارید حرف حسابم را بزنم.

مادر یک دختر بدحجاب، ضمن این‌که‌ دارد فریاد می‌زند «دخترم را نبرید، او مشکل اعصاب دارد» خودش را چسبانده به شیشه‌ی ون گشت ارشاد لیکن جناب راننده هم‌چنان دارد ون را جلو می‌برد! خدایی سپیده رشنو بیش‌تر عامل مسیح علی‌نژاد است یا راننده‌ی ون کذا؟ راستی کدام‌شان مشکوک‌ترند؟ توی گشت ارشاد که دو ساعت دیگر این دختر را آزاد می‌کنی؛ خب همین الان بی‌خیالش شو و نگذار این‌جور چوب حراج بزنند به حیثیت نظام. والله یکی از این فیلم‌ها ضریب مضاعف پیدا کند، نه چیزی از نوشته‌های مطهری می‌ماند و نه هیچ چیز از گفته‌های بهشتی.

نقل فقط یک راننده‌ی گشت ارشاد نیست. متأسفانه وقتی آدمی فیلم نهی از منکر شماری از این خانم‌های محجبه را می‌بیند، یک آن شک می‌کند که طرف واقعا ناهی از منکر بدحجابی است یا دارد پاس سوپرگل به مسیح علی‌نژاد می‌دهد! وانگهی! چطور است که زن بدحجاب در صف انتخابات یا روز بیست و دوم بهمن، سند مستند مردم‌سالاری جمهوری اسلامی است لیکن در روزهای دیگر، جاسوسه‌ی ابلیس؟ عذر می‌خواهم‌.

من در این متن، تکلیف خود را با هر آن‌که و هر آن‌چه لازم بود روشن کردم اما ناراحت نشوید؛ به نظام جمهوری اسلامی این نقد وارد است که اساسا تکلیفش نه با حجاب روشن است، نه با بدحجاب...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین