کد خبر: ۷۹۶۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

آپارتمان‌های نوساز شرق تهران چند؟

اقتصادآنلاین در گزارشی ، قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز شرق تهران را بررسی کرد.
آپارتمان‌های نوساز شرق تهران چند؟
آفتاب‌‌نیوز :

مناطق شرقی تهران مثل نارمک، تهرانپارس، مجیدیه و پیروزی از مناطق مشهور تهران هستند و متقاضی‌های زیادی برای خرید خانه و ملک در این منطقه وجود دارد. از آنجایی که این منطقه دسترسی خوبی به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی‌ دارد و از مکان‌های تفریحی و تجاری زیادی برخوردار است، در این گزارش به بررسی خانه‌های نوساز شرق تهران پرداخته‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در شرق تهران را دارید، میتوانید واحدی نوساز با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب را در محله نارمک، با قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی نوساز دیگر در همین محله با متراژ ۶۶ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان دارد.

همچنین واحد آپارتمانی ۹۵ متری در محله پیروزی با توجه به نوساز و ۲ خوابه بودن ملک، قیمتی بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۱۳۵ متری در محله مجیدیه با توجه به نوساز بودن واحد و ۲ خوابه بودن این خانه، در روز های گذشته معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در نیرو هوایی با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

با سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان، می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۱۳۶ متر در محله تهران‌نو را خریداری کنید.

واحدی دیگر در محله تهرانپارس‌شرقی با ۳ اتاق خواب و متراژ ۱۶۵ متر با توجه به نوساز بودن ملک، ارزشی معادل ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین