کد خبر: ۷۹۷۸۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
تبلیغات

۵ مدل سرویس خواب سلطنتی 

یک سرویس خواب مناسب باید اجزای بهم پیوسته و متقارنی داشته باشد تا که دکوری شیک و خاص را پدید آورد. در این مقاله ۵ مدل سرویس خواب سلطنتی را معرفی کردیم.
۵ مدل سرویس خواب سلطنتی 
آفتاب‌‌نیوز :

از ملزومات مهم برای داشتن خواب راحت و آسوده یک سرویس خواب شیک و مناسب است.. یک سرویس خواب خوب علاوه بر ظاهری شیک و چشم نواز باید کیفیتی برتر داشته باشد. سرویس خواب‌ها در سبک‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آن‌ها، سرویس خواب سلطنتی است. در این مقاله ۵ مدل سرویس خواب سلطنتی را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

همه آنچه که باید در مورد سرویس خواب بدانید

سرویس خواب یکی از اثاث ضروری و از الزامات داشتن یک خواب عمیق و آرام است. شما ۸ ساعت از شبانه روز را در خواب سپری می‌کنید. برای داشتن آرامش و استراحت کافی نیاز دارید در اتاقی آرام، دنج و راحت شب را بگذرانید، تا روزی پرانرژی و شادی را آغاز کنید. اهمیت خواب مناسب و کامل برای سلامتی شما بسیار مهم است. برای داشتن انرژی کافی در طول روز و شور و نشاطی خاص برای انجام کار‌های مورد علاقه و تحقق رویاهایتان شما نیاز به یک اتاق خواب دارید که با خرید سرویس خواب مناسب و رعایت برخی اصول آن را به یک محیط بسیار شیک و خاص تبدیل کنید.

انواع مدل سرویس خواب

تختخواب دونفره معمول‌ترین شکل سرویس خواب از میان انواع مدل تخت خواب است. سرویس خواب‌ها معمولا به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. تخت خواب دو نفره، تک نفره، تخت نوزاد، تخت سورتمه ای، کابین دار، تخت‌های دوطبقه، تخت سلطنتی، تخت سایبانی. همچنین تخت تاشو، کم جا و مبل‌های تختخواب‌شو نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

۵ مدل سرویس خواب سلطنتی 

سبک سلطنتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

سبک سلطنتی با هنر منبت کاری و ظرافت طراحی یکی از بهترین و شیک‌ترین سبک‌هایی است که ابتدا در اروپا به وجود امد و بعد‌ها به کشور‌های آسیایی رسید. هم اکنون جز محبوب‌ترین سرویس خواب‌هایی است که هم برای جهیزیه عروس و هم تغییر دکوراسیون انتخابی هوشمندانه است. در ادامه چندین مدل سرویس خواب سلطنتی را که با شرایط اقساطی و بدون ضامن در فروشگاه اثاث چین موجود است را معرفی می‌کنیم.

سرویس خواب چه اجزایی دارد؟

سرویس خواب‌ها چه در سبک کلاسیک، سلطنتی و یا مدرن دارای تخت خواب، پاتختی، میز توالت (میز آرایش)، آینه و پاف هستند. یک سرویس خواب کامل باید این اجزا را در دل خود جای دهد. اما ممکن است برخی از اجزا هم خوانی مناسبی با سبک مورد نظر شما نداشته باشد یا اصلا مورد پسند شما نباشد.

انواع مدل سرویس سلطنتی

برای داشتن یک جهیزیه شیک و خاص می‌توانید از انواع مدل سرویس سلطنتی که برای عروس خانم‌ها طراحی و تولید شده اند، انتخاب کنید. معمولا در هنگام خرید سرویس خواب سبک سلطنتی، سرویس خواب سفید و طلایی انتخاب اول نو عروسان است. می‌توانید از ترکیب رنگ سفید، طلایی، کرمی، طوسی و مشکی نیز استفاده کنید.

تخت خواب دو نفره گرد صدف

اگر دوست دارید همانند مروارید در میان یک صدف به خواب بروید و خوابی آرام و رویایی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما تخت خواب دو نفره گرد صدف است. این تخت خواب لوکس می‌تواند برای یک جهیزیه‌ی لاکچری عروس بسیار مناسب باشد. فروشگاه اثاث چین با امکان خرید اقساطی بدون ضامن می‌تواند رویای زیبای شما را خلق کند.

سرویس خواب دو نفره یونیک ۲

یک تخت خواب کلاسیک خاص و هنری می‌تواند به تنهایی دکوراسیون اتاق خواب را بی‌نظیر نشان دهد. سرویس خواب دونفره یونیک که یک سرویس خواب چوبی کلاسیک است به همراه میز آرایشی، آینه، پاف و دو عدد پاتختی از چوب راش گرجستان به همراه روکش پلی اورتان فندقی به راحتی می‌تواند آسایش و زیبایی را به ارمغان آورد.

سرویس خواب سلطنتی لامیا

یکی از بی‌نظیرترین طراحی‌ها مربوط به سرویس خواب سلطنتی لامیا است. این سرویس خواب خاص هارمونی رنگی متفاوتی دارد. در ترکیب رنگی آن از بنفش و سفید استفاده شده است که طبق نظریه‌های روانشناسی بهترین رنگ برای داشتن آرامش و یک خواب عمیق است.

سرویس خواب سلطنتی امپراطور

اگر به دنبال یک ست جهیزیه‌ی با کیفیت و ماندگاری بالا هستید؛ بهتر است سرویس خواب سلطنتی امپراطور را محک بزنید. این سرویس خواب شیک با داشتن ۲ عدد پاتختی، یک میز آرایشی و یک آینه می‌تواند دکوراسیون اتاق خواب شما را خاص و منحصر به فرد سازد. این سرویس خواب سلطنتی با طراحی خیره کننده و البته قیمتی مناسب می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای جهیزیه‌ی عروس و تغییر دکوراسیون است.

سرویس خواب سلطنتی مدالیوم

اگر جزء علاقه‌مندان به طراحی‌های سبک کلاسیک هستید، اما قیمت سرسام آور سرویس خواب‌ها شما را کلافه کرده، پیشنهاد ما به شما سرویس خواب مدالیوم است. این سرویس خواب با طراحی منحصر به فرد و البته قیمت مناسب می‌تواند در این اوضاع کنونی گزینه‌ی مناسب و مقرون به صرفه‌ای باشد. این سرویس خواب با دارا بودن دو پاف، یک آینه و میز آرایش و همچنین ۲ عدد پاتختی با طراحی به روز و خاص می‌تواند دکوراسیونی لوکس برای شما به ارمغان آورد.

۵ مدل سرویس خواب سلطنتی 

خرید سرویس خواب سلطنتی

برای خرید سرویس خواب سلطنتی باید فرصت کافی داشته باشید که با خیال راحت و آسودگی خاطر بهترین نوع آن را انتخاب کنید. سرویس سلطنتی به دلیل استفاده از چوب راش و گردو در ساخت آن و هنر منبت کاری ظریف؛ اثاثی است که نمی‌توانید هرلحظه آن را عوض کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله ۵ مدل سرویس خواب سلطنتی را معرفی کردیم. سبک سلطنتی به سبک پر زرق و برق یا ماکسیمال معروف است و طراحی‌های خاص و بی‌نظیر آن طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. یک سرویس خواب مناسب باید اجزای بهم پیوسته و متقارنی داشته باشد تا که دکوری شیک و خاص را پدید آورد. فروشگاه اثاث چین با طراحی، تولید و عرضه‌ی صنایع چوبی گامی بزرگ در جهت خرید آسان برداشته است. شرایط اقساطی بدون ضامن و تنوع در ارائه‌ی محصولات این امکان را فراهم می‌کند که افراد با هرسطح درآمدی خریدی آسان و بدون دغدغه را تجربه کنند.

سوالات متداول

۱.سرویس خواب سلطنتی چه اجزایی دارد؟ سرویس خواب سلطنتی دارای تخت خواب، پاتختی، میز توالت (میز آرایش)، آینه و پاف هستند.

۲. سرویس سلطنتی چه مزایایی دارد؟ هنر منبت کاری و نوع چوب با کیفیت از جمله مزایای سرویس خواب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین