کد خبر: ۸۰۶۷۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
در جریان بررسی عملکرد دستگاه‌ها در خصوص بند الف تبصره ۱۸ قانون

انتقاد تند قالیباف از رئیس سازمان برنامه و بودجه: میرکاظمی را به جلسه دعوت کردیم، می‌گویند کار داریم!

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون وجود دارد؟ نمی‌شود مجلس کار نظارتی خود را بر روی زمین بگذارد. این رفتار اصلا درست نیست و آقای میرکاظمی باید در جلسه امروز حضور پیدا کنند.
انتقاد تند قالیباف از رئیس سازمان برنامه و بودجه: میرکاظمی را به جلسه دعوت کردیم، می‌گویند کار داریم!
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس مجلس با انتقاد از عدم حضور رئیس سازمان برنامه در نشست نظارتی امروز مجلس و در جریان بررسی عملکرد دستگاه‌ها در خصوص بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، گفت: آقای میرکاظمی طبق قانون مکلف به حضور در مجلس است.

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۷ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون‌های برنامه و بودجه و ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور در واکنش به عدم حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه، گفت: ما برای دولت دعوتنامه فرستادیم و آقای میرکاظمی را به این جلسه دعوت کردیم، انصاف نیست که ایشان براساس قانون مکلفند که اینجا حضور پیدا کنند، ولی امروز صبح ساعت ۷:۳۰ می‌گویند که کار داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: چه کاری مهم‌تر از پیگیری اجرای قانون است اگر بناست مجلس کار نظارتی خود را انجام ندهد که نمی‌شود لذا حتما به آقای میرکاظمی بفرمایید که باید حتما در جلسه امروز حضور پیدا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
21
۹۰۰ تومان افزایش بله قربان ندارد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین