کد خبر: ۸۰۸۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

استاندار خوزستان: تعدادی از عوامل حادثه ایذه دستگیر شدند

استاندار خوزستان با اشاره به حادثه ایذه که منجر به شهادت هفت نفر شد، گفت: تعدادی از عناصر و عوامل این حادثه تروریستی حین فرار از منطقه دستگیر شدند که بازجویی از آن‌ها آغاز شده است.
استاندار خوزستان: تعدادی از عوامل حادثه ایذه دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز جمعه در آیین تشییع پیکر شهدای عملیات ایذه اظهار داشت: در حال شناسایی پشت پرده این حادثه کور تروریستی و شبکه‌هایی که عوامل تروریست را سازماندهی کردند، هستیم. عوامل آشکار و پنهان این حادثه غمبار تروریستی در انتطار برخورد قاطع جمهوری اسلامی ایران باشند. عناصری در خارج کشور و پشت سر قضایای اخیر هستند که به زودی شناسایی و به مردم معرفی می‌شوند.

به نوشته آنا؛ رئیس شورای تامین استان خوزستان از به دست آمدن سرنخ‌هایی از این حادثه خبر داد و افزود: تعدادی از عناصر و عوامل این حادثه تروریستی حین فرار از منطقه دستگیر شدند که بازجویی از آن‌ها آغاز شده است.

پیشتر نیز مسولان از بازداشت ۶ نفر در جریان حوادث ایذه خبر داده بودند. معلوم نیست دستگیرشدگانی که استاندار به آن اشاره کرده همان ۶ نفر بازداشتی قبلی هستند یا افراد جدیدی هم بازداشت شده اند.

وی با تسلیت و تبریک به خانواده‌های شهدای حادثه ایذه، به آنان اطمینان خاطر داد که با عاملان و آمران این حادثه به شدت برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین