کد خبر: ۸۱۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۹
به زودی از شبکه 2 سیما؛

ناصر طهماسب با «قابهای خالی» شبکه سحر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هر چند به نظر می‌رسد با پخش قسمت اخیر سریال مرگ تدریجی یک رویا در جمعه شب گذشته، بینندگان شبکه 2 سیما با «ناصر طهماسب» یا همان «داریوش آریان» این سریال خداحافظی خواهند کرد، ولی طهماسب صدا پیشه و مدیر دوبلاژ کهنه کار و خبره عالم سینما و تلویزیون با مدیریت دوبلاژ سریال «قابهای خالی» شبکه جهانی سحر که به زودی و پس از اتمام سریال مرگ تدریجی یک رویا از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد، همچنان با بینندگان این شبکه همراه خواهد بود. 

به گزارش سرویس هنر آفتاب، کار دوبله این سریال از روز سه شنبه 21 آبان در واحد دوبلاژ معاونت سیما آغاز می‌شود و تعدادی از بازیگران آن نظیر داریوش ارجمند، شمسی فضل اللهی، ناصر هاشمی، اکبر مولایی، آتش تقی پور و ... صدا پیشگی نقش های ایفا شده توسط خودشان را انجام خواهند داد. 

گفتنی است صداگذاری و میکس این مجموعه تلویزیونی توسط اکبر توکلی حدود یکماه است که به پایان رسیده و ضبط موسیقی آن نیز توسط محمد مهدی گورنگی، روزهای پایانی کار را سپری می‌کند. 

کار تهیه کنندگی «قابهای خالی» که در ابتدای راه با فیلمنامه‌ای از بهزاد عشقی و بازنویسی آن توسط مرتضی احمدی هرندی در کنار کارگردانی کار توسط هرندی و تهیه کنندگی ایوب دانشور آغاز شد، در پایان تصویربرداری به هرندی محول شد و زمان و تعداد قسمتهای آن نیز که در شروع کار قرار بود در 13 قسمت 45 دقیقه ای تولید شود به 18 قسمت 45 دقیقه‌ای افزایش یافت. 

این سریال که در شهرهای لنگرود و تهران تصویربرداری شده، حول داستان زندگی سه نسل از زنان یک خانواده ایرانی چرخ می‌زند. زندگی «مارال»( سمیرا سیاح) که سرگرم آماده‌سازی تئاتر جدیدی در کنار نامزدش «فریدون»(با بازی مهدی امینی خواه) است، با ورود نازنین به صحنه کار مشترک او و نامزدش دستخوش تلاطم می‌شود.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین