کد خبر: ۸۲۰۶۸۵
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

قتل هولناک پسربچه ۵ ساله توسط پدرخوانده‌اش در شهرری / قاتل در شیراز بازداشت شد

مرد جوانی که پسر خوانده‌اش را به طرز هولناکی در شهرری به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.
قتل هولناک پسربچه ۵ ساله توسط پدرخوانده‌اش در شهرری / قاتل در شیراز بازداشت شد
آفتاب‌‌نیوز :

دوازدهم دی ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان شهدای هفتم تیر، جسد پسربچه ۵ ساله‌ای را در حاشیه این مرکز درمانی مشاهده کردند و خیلی زود حادثه را به پلیس اطلاع دادند.

با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس کشیک دادسرای کهریزک راهی این مرکز درمانی شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در حاشیه این بیمارستان با جسد پسر بچه ۵ ساله اهل کشور افغانستان مواجه شدند که آثار خفگی و ضرب و جرح شدید با "آجر" روی بدن او مشهود بود؛ در ادامه نیز مشخص شد، مرد جوانی جسد این پسر بچه را جلوی این مرکز درمانی رها کرده و از مهلکه گریخته است.

مادر مقتول راز جنایت را فاش کرد

پس از انتقال جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، تحقیقات به صورت تخصصی از سوی تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی کلید خورد که با اقدامات اطلاعاتی هویت مادر این پسر بچه شناسایی شد.

بدین ترتیب زن جوان هدف بازجویی قرار گرفت و از این جنایت هولناک پرده برداشت؛ وی به تیم تحقیق گفت: پس از اینکه همسرم فوت کرد با مرد جوانی که به شیشه اعتیاد داشت ازدواج کردم که این مرد پرخاشگر بود و فرزندانم را نیز کتک می‌زد.

این زن جوان ادامه داد: روز حادثه همسرم شیشه کشیده بود و مثل همیشه پرخاشگری می‌کرد؛ او در یک لحظه کنترل خود را از دست داد و ناگهان فرزندانم را زیر مشت و لگد گرفت؛ در ادامه این درگیری همسرم یکی از فرزندانم را با با دستانش خفه کرد و سپس چند ضربه با آجر به کمر و سر او وارد کرد.

وی گفت: همسرم پس از اینکه فرزندم را به قتل رساند جسد را با خودرویش به حاشیه بیمارستان شهدای هفتم تیر آورد و در آنجا رها کرد.

فرار قاتل به استان‌های جنوبی کشور

پس از اظهارات این زن جوان، تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی آغاز و مشخص شد، قاتل به بندرعباس گریتخته و قصد دارد به‌زودی از کشور خارج شود که کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت با دریافت این سرنخ مهم بی‌درنگ راهی بندرعباس شدند.

تیم جنایی پس از اینکه به بندرعباس رسیدند پی بردند، متهم پرونده ساعتی قبل به عسلویه رفته و سپس راهی یکی از روستا‌های شیراز شده که در آنجا نیز ساکن شده است.

دستگیری قاتل و اعتراف به قتل پسر بچه ۵ ساله

همین کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در روستای موردنظر در شیراز بگذارند و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند که مرد جوان در اعترافات اولیه خود به قتل پسرخوانده ۵ ساله‌اش به دلیل توهم ناشی از مصرف مواد مخدر اعتراف کند.

با دستور بازپرس دادسرای کهریزک، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین