کد خبر: ۸۲۰۹۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

وزیر ارشاد: سالن‌های جشنواره تئاتر مملو از جمعیت است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین وضعیت جشنواره فیلم فجر را تشریح کرد و گفت: تعداد بسیاری از فیلم‌های راه پیدا کرده به بخش مسابقه با شعار جشنواره در یک راستا بود.
وزیر ارشاد: سالن‌های جشنواره تئاتر مملو از جمعیت است
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: امروز دبیر جشنواره اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش داوری و مسابقه و جدول زمانبندی پخش آن‌ها را اعلام خواهد کرد. کار داوری در بحش هیات انتخاب به اتمام رسیده و از هفته آینده نمایش فیلم‌های جشنواره فجر آغاز خواهد شد.

وی افزود: جشنواره تئاترمان آغاز شده و با استقبال بسیار خوبی هم روبرو بوده است، تقریبا سالن‌ها مملو از جمعیت است ان‌شاالله این جشنواره تا ۱۲ بهمن به پایان می‌رسد و پخش فیلم‌های جشنوار هم از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.

اسماعیلی در مورد تغییرات جشنواره امسال نسبت به سال‌های قبل عنوان کرد: تعداد بسیاری از فیلم‌های راه پیدا کرده به بخش مسابقه با شعار جشنواره در یک راستا بود که آن ایجاد همدلی وفاق، شور و نشاط در جامعه و دیدن همه بخش‌های ایران عزیز است. تقریبا فیلم‌ها در گونه‌هایی که به جشنواره آمده یک جامعیت خوب دارد و دوستانم در هیات انتخاب به این مسائل توجه کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت برگزاری کنسرت‌ها هم گفت: کنسرت‌ها از هفته‌های قبل شروع شده در همین هفته هم چند اجرا داریم. ان‌شاءالله طی بهمن ماه تا قبل از آغاز جشنواره موسیقی فجر که ۲۸ بهمن خواهد بود، بسیاری اجرا‌های عمومی خواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
12
داریم می بینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
1
12
اصلا بطور بنیادی دولت اعضای سیزدهم ادبیات‌شون خاص خودشونه و با بقیه مردم ایران تفاوت داره. مثل همین که به پرنده پر نمیزنه میگن مملو از جمعیت! به بحران اقتصادی میگن آرامش در بازار، به سقوط میگن صعود، به کسری وحشتناک بودجه میگن بودجه متعادل و الی آخر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
12
یکی از مزیت‌های فیلترینگ گسترده اینترنت اینجا مشخص میشود
سالن ها مملو از جمعیت است ، ایران قهرمان جام جهانی فوتبال شده ، تمام کشورهای دنیا در فقر و تنگدستی زندگی میکنند ، آمریکا فروپاشیده ، اسراییل محو شده و....
ناشناس
|
Turkey
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
12
برای اینکه سالنها را شلوغ و‌پر جمعیت کنند، هر نفر چقدر دستمزد میگیرد تا به سالن تئاتر بیاد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
12
درست کردن جمعیت مصنوعی از ویژگی‌های بارز شماست!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین