کد خبر: ۸۳۱۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
باید مشکلات را در داخل کشور حل کنیم

محمودوند: خطر جدی کشور نه اپوزیسیون بلکه سوپرانقلابی‌ها و انقلابی‌نما هستند

یک نماینده مجلس گفت: خطر جدی اینجا است نه اپوزیسیون، گروهک، فلان دسته و NGO که مردم توجهی به آن‌ها ندارند، حقیقتا این‌گونه نیست ما باید در داخل مشکل را حل کنیم.
محمودوند: خطر جدی کشور نه اپوزیسیون بلکه سوپرانقلابی‌ها و انقلابی‌نما هستند
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی محمودوند در گفتگو با ایلنا، درباره این‌که باتوجه به گلایه‌های مردم درباره نحوه اداره کشور چقدر ضرورت دارد در سال آینده شاهد یک حکمرانی خوب باشیم، گفت: در قرآن آمده است خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است، من نمی‌خواهم توهین کنم به هیچ شخصی؛ حتی افرادی که خارج از کشور بیرق دشمنی برداشته‌اند، خیر قصد توهین ندارم حقیقت امر این است که این‌ها برای این کار نیستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: هیچ کدام‌شان اصلا ظرف، ظرفیت، حد و اندازه‌شان رهبری ملت بزرگ و سترگی مثل ایران نیست و این از لطف خدا است که سرویس‌های امنیتی رقیب در تقابل با کشور عزیزمان ایران از سطح آگاهی بسیار پایینی برخوردار هستند که دنبال افرادی می‌روند و کسانی را بزرگ می‌کنند که اصلا جوهره وجودی‌شان در این حد و اندازه نیست.

وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی به لطف خدا برخاسته از خون از شهدا است، اظهار داشت: خون شهدا برای اعتلا، عظمت و بزرگی و حفظ شرف و ناموس ملت ایران ریخته شده است، ان‌شاءالله سازمان‌دهی که انجام می‌دهند، به هیچ‌جا نمی‌رسد، زیرا این حد و اندازه‌شان نیست.

محمودوند خاطرنشان کرد: اما ما هم نباید غره و مغرور شویم که خبری نیست. خبر داخل خود کشور و خبر در میان مردم مظلوم ماست. عده‌ای از نیازمندان هستند که بسیار در تنگنا قرار دارند. امروز نه تنها قشر فقیر فشار اقتصادی زیادی را تحمل می‌کند بلکه قشر متوسط هم در حال آسیب دیدن جدی است. می‌ماند یک قشر اقلیت بسیار محدود که ثروتمندان هستند که این فاصله طبقاتی اگر در گذشته رتبه‌اش ۱۰ بود، درحال حاضر به ۱۰۰ و هزار رسیده است و اصلا دیگر قابل باور نیست؛ بنابراین خطر اینجاست، خطر داخل کشور خودمان است.

وی افزود: چه اشخاصی این خطر و تهدید جدی را تقویت می‌کنند؟ همان فرصت‌طلب‌ها و جریان نفوذ که رهبر انقلاب بار‌ها تذکر دادند. انقلابی‌نماها، سوپر انقلابی‌نماها. ما داریم کسانی که به اسم انقلابی آمدند یک جایگاه سیاسی ایجاد کردند بعد که تحقیق می‌کنیم می‌بینیم یک روز جبهه ندارند، در هیچ بحرانی نبودند و این همان جریان نفوذ است که رهبر انقلاب بی پرده و بی پروا در تمام سخنرانی‌ها در خصوص آن‌ها تذکر می‌دهند، خطر جدی اینجا است نه اپوزیسیون، گروهک، فلان دسته و NGO که مردم توجهی به آن‌ها ندارند، حقیقتا این‌گونه نیست ما باید در داخل مشکل را حل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین